Vi med PCO/PCOS som kör IVF september 2015
Jag har åxå pco och har gjort flera ivf:er. Ska göra en frysåterföring nu i höst. Hur gamla är ni andra här i tråden?
Jag har åxå pco och har gjort flera ivf:er. Ska göra en frysåterföring nu i höst. Hur gamla är ni andra här i tråden?
Fick reda på nyss att 7/10 ägg är befruktade. Återinföring blir på lördag 10.50, långtidsodling.
Hur kan de veta förresten att de håller till på lördag?
Jag är 26 och min man 27.
Håller tummarna att du får må bra :)
Jag har nyss tagit Ovitrellesprutan och ska på FET på måndag :) håller tummarna att upptiningen går bra.
Jag är 30 år och min Sambo 31.
Vad kul att vi är några som kommer ruva samtidigt :)
Hur gör ni efter insättningen? Jobbar ni direkt efter? Jag kommer ta ledigt 2 dgr efter och bara vila.
Havet inte hur jag kommer göra (om jag kommer ända till en återinföring). Sköterskan som vi hade vid äggplocket tyckte att det vore bra att vila i upp till en vecka efter(!!?) men jag har läst på alla ivf klinikernas hemsidor och dör skriver de att man kan leva som vanligt, träna lätt osv, så då borde man kunna jobba också?! Jag jobbar både dag och natt inom vården och kommer gå på natten två dagar efter vi satt tillbaka. Det är betydligt mindre lyft och spring på natten så jag tänker nog jobba som vanligt.
Hej. 41 år o vårt 2a ivf försök. Förra ggn fick vi bara ut 3 ägg varav 2 var mogna o båda befruktades, 1 sattes in o ingen i frysen. Nu är vi igång m vårt 2a försök på riktigt, 1a vul idag. Såg bättre ut än sist med fler lite större blåsor o inte för många som ja va rädd för :) 2a ulv på fredag. Förra ggn fick vi gå på 3 vul så vi får se hur det går denna ggn.
Håller tummarna för er alla.
Idag känns som en bra dag... Ni vet ju alla hur det är med alla berg o dalar man går igenom känslomässigt. Kram