Majbebisar 2016
Är jag den enda som bor väldigt högt upp i norr? :) haha.. Antagligen ;)
Är jag den enda som bor väldigt högt upp i norr? :) haha.. Antagligen ;)
Jag måste fråga er, viktökning..
Har ni blivit "plufsigare" eller har ni fått behålla er vanliga form (förutom magen då för en del som redan fått lite) :)? Jag har rört på mig jätte mycket.. Ätit mycket mindre gotta, dock börjar äta frukost å lunch vilket jag inte gjorde förut. Men iaf, jag har blivit jätte rund!! Fått ryggvalkar vilket jag aldrig haft, större rumpa och helt enkelt blivit lösare. Känns väldigt trist då det helt enkelt redan blivit mycket tyngre att vara jag.. Å då har inte ens magen kommit än..
Har aldrig varit jättesmal, en vanlig Medium och inget speciellt överflöd.. Men nu har det verkligen svullnat.. Förstår att många är rätt obrydda uti hur man ser ut. Men för mig känns det jätte tråkigt då jag har fått så mycket tyngre att röra på mig plus att mina knän har märkt av den plötsliga viktökningen. Vågar inte ens tänka på hur många kilo det blir i slutändan.. Man vill ju gärna ha en sund graviditet och det innebär ju att man själv mår bra så magen mår bra..
Har mätt superbra utan kräkningar. Lite illamående men har oftast gått över bara sådär. Idag kräktes jag för första gången.. I vecka 13 :(