Majbebisar 2016
Hejsan, här är en till som väntar en majbebis! Att få ett plus nu var och är fortfarande väldigt overkligt. Jag är 40 år och vi har försökt få till ett syskon i tre års tid utan minsta plus. Så fick vi ett plus på nyårsdagen som blev ett missfall en vecka senare. Vi bestämde oss för att jag nog är för gammal och slutade försöka. Jag bytte jobb innan sommaren och har haft det väldigt stressigt från dag ett på nya jobbet samt att jag hamnade i en jättejobbig situation i somras-snacka om livskris. Hur som helst så fick jag för en vecka sedan en enorm trötthet, illamående, metallsmak i munnen och driv att äta hela tiden. Jag testade och fick ett starkt plus. Visade för min sambo som sa: -Är det ditt? Hur är det möjligt??!
Och jag fattar inte själv heller. Under hela cykeln innan utebliven mens hade vi sex EN enda gång och det var en vecka innan ägglossning! Vi som försökt med allt innan och nu när vi gör allt fel får vi ett plus??! Det måste finnas en mening med detta. Jag kan inte fatta det än!