Ögonkontakt vid sex
Hej!
Hur många har ögonkontakt vid sex?
Älskar killar som har det, det är såå bra :)
Hej!
Hur många har ögonkontakt vid sex?
Älskar killar som har det, det är såå bra :)
Inte så mycket. "Den som kan ha ögonen öppna i en kyss är den som inte njuter tillräckligt."
Nä, det är inte sant. Det är sånt där som människor inbillar sig.
Blundar hela tiden.
Att mötas i den blicken bekräftar den ultimata närheten - oftast.
Förut blundade jag alltid. Jag tycker att mina andra sinnen (känsel, doft, ljud, smak) ger mig starkare intryck när man inte använder synen. Men sen upptäckte jag hur upphetsande det kunde vara att ha ögonkontakt med killen! Man får en helt annan sammankoppling mellan varandra. Så numera gillar jag att växla mellan att blunda och titta.
det är najs, det blir mycket mer intensivt. Även om man inte är kär.
Och det där stämde inte heller.....
Nej för jössenamn! Jag är inte så trygg i min egen sexualitet så jag skäms för att visa mig upphetsad. Samma när jag blir slickad...vad du en gör så titta inte på mig. Sen har jag svårt för ögonkontakt rent allmänt, sällan jag tittar folk i ögonen..näsan eller pannan funkar bra med. :)
Inte så förtjust i för mycket ögonkontakt. Känner mig uttittad och får svårt att njuta fullt ut. Men under en hel "akt" eller vad man ska kalla det med förspel och nedvarvning så är det klart att ögonkontakt förekommet. Gillar till exempel att se honom i ögonen när jag ger oralsex.
Sex i mörker tycker jag är rätt värdelöst. Blir bara struligt när man måste känna sig fram hela tiden. Och vill ju ändå se varandra.
man glor vÄl ingen i ögonen som man inte tycker om eller har känslor för
Ögonen är knappast en själsbindning heller som ett huvod anser.(-: