Ögonkontakt vid sex
Hej!
Hur många har ögonkontakt vid sex?
Älskar killar som har det, det är såå bra :)
Hej!
Hur många har ögonkontakt vid sex?
Älskar killar som har det, det är såå bra :)
Jag blundar mest. Blir för intimt att se i ögonen.
Ögonkontakt för det mesta. Inte varje gång men nästan alltid
Jag vet, det är en sport att klara av ögonkontakten. Sexet jag hade nyligen blev så mycket bättre med ögonkontakten, penetreringen kändes inte sådär jättemycket men det där slog typ allt, Mmm vilken kille:)
Nästan sådär att man vill spika upp honom på väggen och pussa honom tills man dör.
Nej vi har inte ögonkontakt, jag tycker det är pinsamt om våra ögon skulle mötas under sex. Tycker om att ha sex med lampan släckt, gillar heller inte ridställningen då han kan titta på mig, kan inte slappna av då
Snälla, kan det inte vara någon kille här inne som lär sig av majoriteten att öppna ögonen :)
Ögonkontakt är för mig väldigt viktigt. Kan fylla olika syften. Det ena är när jag och min fru verkligen älskar och vill uppnå det där innerliga. Eftersom vi också gillar olika dominanslekar så kan det fylla syftet att jag visar vem som bestämmer genom att ge henne en intensiv blick. Ingen av dom tycker jag är bättre eller sämre än nån annan utan väldigt skönt upphetsande på sitt egna sätt
Det har man väl bara med någon man känner starkt för ... inte ett litet ligg . (-:
Trodde också det när jag träffade mitt iblandligg. Men han kanske hade haft ett förhållande precis, eller så mognar en del efter 30.
Trodde också det när jag träffade mitt iblandligg. Men han kanske hade haft ett förhållande precis, eller så mognar en del efter 30.