Anonym (Agnes) skrev 2015-09-01 01:13:55 följande:
Hej! Jag beklagar din sorg... Försök att inte ta åt dig av den där natalia89 och anonym(M). Egentligen borde vi alla i tråden ignorera dem, det är så man tystar troll bäst. De förtjänar inga svar för de vill bara skada dig.
Du kan absolut ringa dina kollegor och säga att du har feber, egentligen kanske det är skönast för dig om du håller fast vid den historien för din chef också? Men du gör som du vill. Ta hand om dig dessa dagar och tillåt dig att vara ledsen. Kolla på film, umgås med släkt och vänner, ät godis... Ja vad du nu verkligen gillar att göra :) hoppas du mår bättre snart!
Och förresten, du vet säkert det här innerst inne men det kan vara skönt att höra: du kunde inte ha gjort något för att förhindra personens självmord. Det är oerhört sorgligt men klandra inte dig själv.
Ta hand om dig! Kramar
Hej Agnes! Vad roligt att du inleder ditt första inlägg med att lägga full fokus på mig och anonym (m) och i samma veva säga att vi inte förtjänar några svar. Du har just lagt din uppmärksamhet på oss, och vill uppenbarligen ha lite uppmärksamhet tillbaka så det ska du få. För det första så tycker jag du ska läsa igenom hela tråden, för det har du inte gjort. Det är ingen här som vill skada ts. Skriver man i ett publikt forum så kan man inte räkna med 100% medhåll hela tiden. Jag gav ett kort och enkelt svar på ts fråga redan från början, men det passade inte henne. Jag har, precis som alla andra här, full rätt att besvara vilka trådar jag vill, och tar någon illa upp så finns det inte så mycket jag kan göra åt saken. Viker man ut sina problem offentligt så får man ta att det finns folk där ute som tycker annorlunda. Det är ok att inte tycka om vad jag skriver, men tro inte för fem öre att jag skulle vara tyst av just den anledningen.
PS. Ett troll kan du vara själv.
Natti