Anonym (Tjejen) skrev 2015-08-31 23:39:26 följande:
Så fruktansvärt otrevlig du är!
Om du nu inte anser stt jsg har rätt till stt må dåligt över detta så...ja..
Min fråga var uppriktigt, om du förstod vad jag menade helt enkelt. Helt uppriktigt, utsn otrevligheter. Alla är inte som du själv kanske med taggarna utåt.
Jag jobbar inom vården och är ganska bra insatt på långa sätt och vis, men jag har aldrig varit i situationen att jag ska ringa till en läkare och säga att jag vill vara hemma från jobbet för att en vän dog. Är det konstigt att man frågar om saker som man aldrig varit med om? (Retorisk fråga).
Men jag vore tacksam om du lämnade denna diskussionen nu för du hjälper mig inte alls.
Jag gav dig ett svar från början. Som vissa andra också skriver till dig; du behöver inte sjukskriva dig för att vara hemma några dagar. Fast du fortsätter älta. Trots svar, så är du fortfarande inriktad på att skaffa en sjukskrivning för att du KAN få en influensa därefter. Jag får uppfattningen om att du vill ha en anledning till att stanna hemma från jobbet, och nu har du fått det. Vill du inte ha mig här, så får du vända dig till någon annan än fl. Jag har rätt att skriva här, precis som alla andra och jag är inte tyst bara för att det jag skriver inte passar dig.