Sverige illa ute? IS står utanför porten.
Jag vill ha siffror/fakta om denna tragedi sv is medlemmar som kommer hit och vill islamisera hela Sverige. Och jag anser att du bör kunna presentera något som styrker detta hot mot vår existens, eftersom du skriver utifrån utgångsläget att du besitter kunskap kring detta överhängande hot.
Så, hur många isis medlemmar finns i Sverige?
Att det finns ifrågasätter jag inte, utan ditt påstående att de är så många som valfärdar hit att det är att anses som ett hot mot Sverige.
Göteborgposten =avpixlat =vi blundar för allt som står svart på vit?
Det sjuka i det hela är att vi vet inte, inte ens säpo som ska hålla ett öga på säkerheten har en aning om hur många det som kommer hit.
Det enda man kan med säkerhet säga att det är många, noll översyn eller kontroll från vår sida gör det hela möjligt.
Nya granater mot polis inatt, Stockholm denna gången, låter det som "normal" gängkriminalitet som vi har tyvärr vant oss vid i takt att det har ökat eller låter det som vi har tagit det till en helt ny nivå?
Granater mot ordningsmakten låter mer som en militär taktik och inte ljusskygga individer som försöker göra skattefria pengar.