Sverige illa ute? IS står utanför porten.
Man undrar vart alla dessa terrorbrott är i Sverige, det borde vara många fler om alla invandrare och flyktingar var så himla elaka.
Man undrar vart alla dessa terrorbrott är i Sverige, det borde vara många fler om alla invandrare och flyktingar var så himla elaka.
Vad mer vill du ha än det som står postat i tråden?
Då flera källor som styrker en och samma sak, vi släpper in och stödjer terrorister som kommer förkläda som "migranter"
Fanns det ens en diskussion?
Ts uttrycker en välbefogad rädsla för vad som händer i landet, tyvärr så är sanningen långt värre än det ts drog upp.
Det finns knappa en diskussion mer än att man drar fram fakta som inte är diskutabla.
Lämna tråden?
Är du på riktigt?
Jag tror jag väljer att fortsätta skriva om jag känner för att skriva, fritt land, öppet forum.
Jag har nog missat inlägget med sådan statistik som postats här..
Innan skrev du att inte ens Säpo visste hur många IS krigare som uppehåller sig i Sverige, och nu finns denna fakta redan postad..
Varför sa du inte det bara på direkten och hänvisade till var i tråden jag hittar denna information..?
Jaså det "vet vi alla"?
Nja, nej, vi har ingen aning vilken orolig mor som startade tråden, kunde lika bra vara jag med tanke på hur mycket gemensamt jag har med ts.
Eftersom ts har inte yppat ett ord om SD utan drog fram en välbefogad rädsla så är det inget annat än sorglig försök att skifta fokus.
Så går dom flesta "diskussioner" till som behandlar massinvandring eller baksidor av den, så fort man nämner ordet massinvandring så får man tillbaka nämen SD är rasister och allt du säger är rasistiskt.
Det enda man uppnår med detta är att ge sd fler röster.
Grattis, ni är jävligt bra valarbetare, jobbar ideelt gör ni också
Underligt att det ska vara så svårt för vissa att svara på enkla frågor.
Har fäste, närvarar, befinner sig i landet, behöver du fler synonymer?
Det spelar ingen roll om man har "lämnat" is och söker fristad från sina krigsförbrytelser eller om man fortfarande är på deras lönelista, ingen av delar har nått att göra i Sverige.
När myndigheter går ut och rakt av säger att dom har noll koll så anser jag det vara alarmerande, du håller inte med?
Men vad bra då, att terrorister eller folk med deras "erfarenhet" jobbar fritt i Sverige har vi sett inatt igen där polis blev anfallna med granater i Stockholm.
Om du anser att ironi är på plats när våra polismän blir anfallna av militärer på gatan i "det fredliga" sverige så lider jag med dig, du nämnde nått om förstånd...
Hur var det nu, do the math, om så "bara" en procent av strömmen består av terrorister på uppdrag...
Du är inte helt med märket jag
.. varför spelar du dum? Ja, ett misslyckat dåd, som tur är! Men likförbannat ett dåd. Avvärjda dåd, ja, men du menar alltså att om sprängningar misslyckas eller avvärjs finns inget hot? Ja, då vet jag inte vad jag ska säga dig mer än sussa vidare.
Viftar de med IS flaggan när dessa attacker pågår? Så vi verkligen är säkra nu på att det är IS krigare som invandrar till Sverige för att kasta stenar på polisen..?
Jag tycker du har mycket påståenden men lite grund. Angående den här matematiken du tjatar om, så tror jag "läxhjälp" vore något för dig.
Nämen oj, befinner sig i landet. Bäst jag ropar in katten.
Ptja, om man råkar vara flykting så har man väl nåt att göra i Sverige?
Om myndigheterna går ut och säger att de har noll koll, så betyder det väl att du med har noll koll? Det kan lika gärna vara tre personer. Eller noll. Kanske en och tre fjärdedelar, han den där saknar ett ben.
Klart de jobbar fritt i Sverige, de är svenska medborgare. En heter Svensson i efternamn, och jag är helt säker på att han inte har kastat några granater på någon polis.
Du vet med säkerhet att det var IS som anföll polisen med granater? De enda terrorister som jag med säkerhet vet har hanterat sprängmedel hade anknytningar till SD, en var faktiskt politiker.