Inlägg från: Anonym (terrorstat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (terrorstat)

Sverige illa ute? IS står utanför porten.

Nej du är inte ensam, kunde ha skrivit ts själv, trebarns förälder som är väldigt frustrerat att se på vad som händer med mitt land och vad vi låter våra barn att växa upp i.

Sverige har redan blivit en terrorstat som låter krigsförbrytare söka sig hit på grund av våra idiotregler och bidrag.

Både Migrationsverket och polis har erkänt att dom har noll koll på vad som slussas vidare in i landet.

• Anonym (terrorstat)
    Anonym (Suffering) skrev 2015-08-29 10:23:28 följande:

Som trebarnsmamma blir jag beklämd. VAD ska vi göra åt rasismen och okunskapen i samhället? Är det verkligen ett sådant samhälle som mina barn ska växa upp i, fullt med rasism, inskränkthet, hat, okunskap, en massa vitt slödder som stöder Sverige demokraterna springandes lösa på gatorna. Nej usch. När JAG växte upp fick man lära sig tolerans, öppenhet och så fick man BILDNING i skolan, man fick lära sig källkritik och att inte prata med lågutbildade luffare och tuffa småpojkar med rakat skalle och bomberjackor sparkar man bäst mellan benen, inte ska de föröka sig! Tvi vale, IS vid gränsen? Jag slutade tro på sagoberättelser när jag slutade tro på tomten. En sagoberättelse kan vara nog så underhållande, men sann är den inte! Inte konstigt att mina väninnor rekommenderar invandrar män om det här är vart svenska män är på väg. IS vid gränsen, jomenvisst. Ungefär samtidigt som Jimmie Führern Åkesson bajsar guldklimpar.

Vi ska inte släppa in en massa hatande inskränkta individer som lever efter medeltida barbariska regler.

Det tragiska sanningen i detta att det är vår tolerans som har släppt in en massa intoleranta människor i samhället som förstör för oss nu.

Trevligt hur du kallar 25 % av samhället för vit slödder, speciellt med tanke på att många som röstar på sd nu är invandrare själva som har kommit hit för 20-30 år sen när sverige fortfarande var ett bra land att leva i.
    Så mycket för den där toleransen ni hycklare alltid svänger runt med uatn att ens veta vad ordet betyder.

IS med alla dom andra terror organisationer är redan här,
    Det är det vad den svenska toleransen har skapat.

www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2814030-goteborgspolis-vi-har-al-qaida-och-is-i-sverige

• Anonym (terrorstat)
    todo nada skrev 2015-08-29 10:23:57 följande:
    Vilka är "fienden" menar du? Ickesvenskar?

Och på vilkas bekostnad är det som vissa blir hjälpta?

www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2814030-goteborgspolis-vi-har-al-qaida-och-is-i-sverige

Fienden.

Med tanke på att vi betalar för att få hit terrorister och bjuder dom på kost och logi så på allas vår bekostnad.

Sen har man en annan kostnad i form av kriminalitet som har totalt exploderat på gatan senaste år.
    Också en kostnad skattebetalare tar.

• Anonym (terrorstat)
    todo nada skrev 2015-08-29 10:36:18 följande:
    Oj, ja det är ju bekymmersamt. Hur stor andel av de som invandrar/invandrat till Sverige är delaktiga i IS..? Måste ju vara en överhängande siffra med tanke på din uppenbara oro..

Varje en är 10 för mycket.

Tycker verkligen inte att Sverige ska sponsra terrorism, om man för en sekund glömmer bort allt annat skit massinvandringen för med sig eller hur mycket det kostar.

Varken migrationsverket eller polis har en susning om vad det är för folk eller "barn" dom slussar vidare in i landet med frikort att göra vad som, om inte det är skrämmande som fan vet jag inte vad är.

• Anonym (terrorstat)
    todo nada skrev 2015-08-29 10:56:01 följande:
    Tycker alltid det är lika festligt att uttalanden som detta alltid kommer från personer som väljer att diskutera anonymt. Är det ett sätt att få utlopp för allt ni inte har ballar nog att säga i verkliga livet..?

Tycker nog du ska kritisera USA istället som sponsrat isis både med träning och vapen. Det är inte för inte som Bin Ladin också tex var tränad av CIA...

Fast du har nog ingen koll på sådana saker ändå, du verkar ha skapat dig egna överdrivna teorier om de som kommer till Sverige. Du vet däremot att det inte på något sätt är en överhängande massa medlemmar ur IS iaf, det är antagligen därför du inte ville svars konkret på min fråga eftersom svaret på den inte stödjer dina galna uttalanden.

Festligt skulle jag inte säga det är, tragisk att fortfarande idag där vi står inför en vägskäll så sitter det fortfarande modiga tangentbordsfäktare som bagatelliserar tragedin som drabbar Sverige just nu.

USA och Sovjet/Ryssland har sponsrat diverse organisationer som gagnade deras syfte i decennier, ingen nyhet, förändrar fortfarande inte faktum att dom har fått fotfäste i Sverige och rekryterar "svenskar" till sina grupper.

Det är inte jag som rapporterade att terrorgrupper är i Sverige, det var en polismästare, fast du tycker väl att han har noll koll på läget.

Svar på tråden Sverige illa ute? IS står utanför porten.