Anonym (terrorstat) skrev 2015-08-29 11:03:53 följande:
Festligt skulle jag inte säga det är, tragisk att fortfarande idag där vi står inför en vägskäll så sitter det fortfarande modiga tangentbordsfäktare som bagatelliserar tragedin som drabbar Sverige just nu.
USA och Sovjet/Ryssland har sponsrat diverse organisationer som gagnade deras syfte i decennier, ingen nyhet, förändrar fortfarande inte faktum att dom har fått fotfäste i Sverige och rekryterar "svenskar" till sina grupper.
Det är inte jag som rapporterade att terrorgrupper är i Sverige, det var en polismästare, fast du tycker väl att han har noll koll på läget.
Precis, vi tangentbordsfäktare måste ju väga upp er självutnämnda invandringsexperter som läser avpixlat till morgonkaffet.
Jag vill ha siffror/fakta om denna tragedi sv is medlemmar som kommer hit och vill islamisera hela Sverige. Och jag anser att du bör kunna presentera något som styrker detta hot mot vår existens, eftersom du skriver utifrån utgångsläget att du besitter kunskap kring detta överhängande hot.
Så, hur många isis medlemmar finns i Sverige?
Att det finns ifrågasätter jag inte, utan ditt påstående att de är så många som valfärdar hit att det är att anses som ett hot mot Sverige.