Cyanea skrev 2015-12-10 13:51:36 följande:
Precis så!! Lite hemlighetsmakeri, en stor portion makt över kroppen efter att ha varit totalt maktlös...! Jag vet inte riktigt vad, men jag blir liksom lite lugn och tillfreds av behandlingen, trots att jag ofta mår riktigt dåligt av Suprecur (istället för Synarela).
Vi gjorde bara ett äggplock, vilket jag är enormt tacksam över förstås. Det blev 7 embryon, så vi fick göra ett färskt ET och tre FET. Jag slutade ägglossa när jag brände ut mig, så alla tre FET fick jag göra stimulerat, så Suprecur tog jag 4 kurer av totalt.
Det är en märklig blandning mellan att inte tro ett ögonblick på att hon är på väg och ständiga påminnelser om att hon kan vara här när som helst. Har börjat få tidiga värkar av okänd anledning, så förlossningen är beredda på att hon kan komma några veckor tidigt, så nu jobbar vi på här hemma ;)
Okej. Så i statistiken räknas du som en som klarade det på första försöket? Sjukt. Med tanke på hur många försök det egentligen är, men bara ett ÄP.
Jag känner definitivt igen tankarna. Jag hade jättemycket klimakteriebiverkningar förra gången. Men är inte alls orolig för det nu. Allt känns liksom skitsamma så länge det går vägen nu
Kanske blir det även lite lättare med svettnigarna nu när det inte är sommar OCKSÅ. Glömmer aldrig när jag en högsommardag gjorde ett jobb på ett varmbadhus (är journalist, så var något reportage eller nått) samtidigt som jag gick på synarela. Herregud, det rann ju om mig när jag kom tillbaka till jobbet
Svårt att sätta sig in i känslan. Men förstår dina tankar. Men snart är hon här. Det som ni så länge väntat på. Har det varit härligt att vara gravid? Jag längtar så mycket efter det.