Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?
Och god fortsättning till er också förstås! 2016 blir ert år, det vet vi ju typ Jag hoppas det blir vårt också!!
Och god fortsättning till er också förstås! 2016 blir ert år, det vet vi ju typ Jag hoppas det blir vårt också!!
En liten uppdatering. Vad på ultraljud idag. Allt såg bra ut, var mellan 10-14 mm stora nu. Så ska på nytt UL på måndag igen och fortsätta spruta fram tills dess. Känns jättebra. Man har ju oroat sig för allt möjligt såklart. Cystor, för stora äggblåsor, för små äggblåsor, att livmodern ska ha ramlat ut, äggstocken trasig.. Ja du fattar Haha!
Så, ytterligare ett steg avklarat. Blir äggplock på torsdag Jag hade några nya blåsor sen förra gången som var typ runt 15-16, så läkaren ville att jag skulle ta menopur en dag till, för att förhoppningsvis få även dem att bli mogna. Men i övrigt var det moget som det skulle, så nu blir det spruta och spray idag. Sen ägglossningssprutan imorgon tisdag.
Hur mår du? När har du BF egentligen? säkert frågat förut, men har så dåligt minne du vet Kram!!
YES YES YES!!! Nu blir jag lycklig här borta :D Vilken skillnad från förra gången! Det känns så himla osannolikt att inte hitta några riktigt fina ägg som kan bli riktigt fina embryon bland 15-16 ägg! Jag håller verkligen tummarna för bättre resultat än förra gången. Det vore ju underbart att kunna få något till frysen också så du inte behöver känna någon som helst press under ruvningen, att det finns mer att ta av om det inte funkar på en gång. Den där ömma känslan i magen tror jag är bra grejer, då vet man att äggstockarna är fyllda till bristningsgränsen ;)
Jag mår jättebra och inte alls bra ;) Lilla bebis har varit väldigt aktiv en period, så jag känner mig lugn med att hon mår bra för tillfället. Sen har jag ont jämt nu. Mensvärk liksom. Och är fruktansvärt trött. Det känns handikappande för jag varken orkar, kan eller vill göra något. Men det kanske är så det ska vara inför förlossningen så man verkligen laddar upp. Idag är det prick 18 dagar kvar :D (Det är mer än ok att fråga många gånger, jag kommer ALDRIG ihåg varken tider eller datum ;) )
TACK för att du uppdaterar med hur det går. Jag kommer sitta som på nålar till torsdag och hålla tummarna tills de blir alldeles blå :D