Regnbågsdröm skrev 2015-12-10 13:40:11 följande:
Jag förstår helt och fullt. Jag gillar det också. Konstigt nog. Och lite hemlighetsmakeriet i det i det också, att smyga iväg på jobbet och så typ. Nu är jag visserligen hemma en period, men i alla fall. Det är någon märklig förtjusning i det också mitt upp i allt det jobbiga.
Hur många gånger försökte ni nu igen innan lilla pärlan hamnade i magen? <3 Kan du fatta att du snart har din bebis!! Snart ju!! Det är fantastiskt!
Precis så!! Lite hemlighetsmakeri, en stor portion makt över kroppen efter att ha varit totalt maktlös...! Jag vet inte riktigt vad, men jag blir liksom lite lugn och tillfreds av behandlingen, trots att jag ofta mår riktigt dåligt av Suprecur (istället för Synarela).
Vi gjorde bara ett äggplock, vilket jag är enormt tacksam över förstås. Det blev 7 embryon, så vi fick göra ett färskt ET och tre FET. Jag slutade ägglossa när jag brände ut mig, så alla tre FET fick jag göra stimulerat, så Suprecur tog jag 4 kurer av totalt.
Det är en märklig blandning mellan att inte tro ett ögonblick på att hon är på väg och ständiga påminnelser om att hon kan vara här när som helst. Har börjat få tidiga värkar av okänd anledning, så förlossningen är beredda på att hon kan komma några veckor tidigt, så nu jobbar vi på här hemma ;)