• Regnbågsdröm

Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?

Med tanke på att jag bara hade fyra äggblåsor sist, så borde jag ju inte fått extremt många nu? Huvudsaken är att de få jag har växt till sig! Hoppas så mycket! Fick hopp tillbaka nu när jag börjar få ont

• Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-16 13:48:52 följande:
    JAAAAA!!!! Härligt!!! Jättegrattis - det är ju ett stort steg i rätt riktning :D Smärta var alltså bra ;) Heja dig!!! 
    Åh, tack för den glädjen! Blir ännu gladare av att kunna dela med mig så
    Känns så underbart att ha gått från att vara så ledsen, rädd och inte alls särskilt hoppfull - till att få tillbaka allt igen.
  • Regnbågsdröm

Äggplock idag. 7 fina ägg fick de ut. Helt otroligt. Känner mig så lycklig över detta. Det här hade jag aldrig trott för bara några dagar sen. Tänk så snabbt det vänder
    Nu får vi hoppas att nästa steg också går vägen! Nu ligger jag utmattad hemma och blir ompysslad av sambon

• Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-18 16:59:06 följande:

Ååååh, jättegrattis!!! Då är det ju stor chans att åtminstone något av dem blir bra :D När får ni reda på om det blir ett nästa steg? Ev. ET på söndag då eller? 

Tack snälla! Ja, nu hoppas vi verkligen!
    De ska ringa från labbet imorgon och säga hur det gått. Har fått preliminär tid för återföring på måndag eftermiddag
  • Regnbågsdröm
    minerva123 skrev 2015-09-18 19:52:27 följande:
    Åh, grattis till äggen! Vi "sågs" i en tråd du startade om IVF och jobbet och jag råkade komma in här och såg dina inlägg. Vilket stort steg på väg ni kommit! Håller tummarna för fortsättningen!
    Åh, tack snälla!
    Hur går det själv?
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-18 18:14:10 följande:
    Då hoppas jag på att få goda nyheter här imorgon och ännu bättre på måndag :D 
    Du är fin du! Jag håller dig uppdaterad
  • Regnbågsdröm
    minerva123 skrev 2015-09-18 21:48:44 följande:
    Jag har mina två IVF-småttingar (2.5 år resp 7 månader) och det får räcka så bra såhär! <3 Vi har två embryon i frysen, men de kommer vi inte att använda. Pga min ålder borde vi göra FET om typ ett halvår och då skulle vi kunna ha tre barn under fyra år. Jag tror att om jag fått välja helt fritt gärna haft tre barn, men inte riktigt så tätt... Föräldraskapet ska ju vara njutbart också. Dessutom känns det sådär att ge sig in i IVF-svängen igen med den stress det innebär. Den som inte genomgått det själv kan inte förstå vad det innebär! Jag är så lycklig och tacksam över våra två små och kan inte begära mer. <3
    Åh, fint! Hälsa småttingarna!
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-18 18:14:10 följande:
    Då hoppas jag på att få goda nyheter här imorgon och ännu bättre på måndag :D 
    Nu har de ringt från labbet. Fyra av äggen var mogna och kunde testas för befruktning. Tre klarade det! Så nu blir det återföring på måndag som tänkt
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-19 22:40:46 följande:
    JAAAA!!! Vilka underbara nyheter!!! Åh, nu blir det spännande på måndag :D Jag vet inte om du gjort ET förr? Jag tycker att det är rätt häftigt, så hoppas att du kommer tycka detsamma :D Stort grattis igen!!! 
    Tack snälla!!!!
    Nix, har inte gjort det förut. Det här är vårt allra första försök (hoppas att det räcker med en gång, hihi) Så jag vet inte alls hur det funkar Berätta gärna om vad du upplevde som häftigt, om du vill! Kram!!
Svar på tråden Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?