Inlägg från: Anonym (Morsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Morsan)

fuck sd

friatider skrev 2015-08-27 00:52:02 följande:

Okej nu blir det nog drama här eller ??

Jag hatar sd och jag kan inte fatta att folk röstar på dom ?? Jag har barn som inte är helt svenska men jag är helt svensk vad är det för fel på er ?? Det har ju för fan vart folkomröstning om invandring en gång itiden och då va det okej men inte nu ?? Fuck alla sd nazister och rasister ni kan gå och gräva mer er själva ni kommer aldrig kunna kassta ut dom som redan har svenskt medborgarskap och uppehåls tillstånd så ni kan lägga mer och om ni fortsätter som ni gör kommer det inte dröja länge innan det blir feta upplopp i det här landet !!!????

För det första är det inte invandrarna SD är emot utan invandrigpolitiken.

sedan undrar jag när vi hade folkomröstning om invandring till Sverige? Den måste jag missat
  • Anonym (Morsan)
    sjuttiofemman skrev 2015-08-27 04:27:33 följande:

Eh nej, Sd är inte invandringskritiska. De avskyr invandrare, deras fd kanslichef beskriver det som en rasistisk sekt. Partiets främsta företrädare anser tex att mörkhyade personer inte har rätt att kalla Sverige för sitt land. Och det finns mycket mycket mer som visar på hatet mot invandrare och deras barn.

Jag skrev invandrigspolitiken är inte samma sak .

vem är deras förra Kanslichef ?

det anndra är bara fjatigt ,

men vi måste titta över hur det fungerar , finns inte jobb, bostäder mm. Tyvärr kostar det massor av pengar som vi inte har . Skatteintektera räcker inte till går inte att driva sverige bara på jobb som inte ger inkomster för landet vi måste ha en produktionför att det ska gå runt .
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Isch) skrev 2015-08-27 12:37:19 följande:

Vem snackar skit om dina åsikter? Postar du en tråd med DINA åsikter får man ju vara beredd på diskussion. Ditt språkbruk är oerhört otrevligt dock.

Jag är nog medveten om att det blir diskussion om man har sina åsikter på ett öppet Forum . Men jag tycker nog den jag citerade hade bra mycket otrevligare språkbruk en vad jag har . Förstår faktiskt inte vad som var så otrevligt i mitt inlägg .

Förlåt om jag kränkte någon med vad jag tycker .
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Isch) skrev 2015-08-27 12:58:40 följande:

Det blev något tokfel där med citeringen, det var TS citat som nu tycks bortplockat jag avsåg. Inte ditt?

Ok kunde inte fatta vad det var för hemsk jag skrev . Ok om man inte delar åsikten men att det var ett hemsk språkbruk stämde inte . Jag står för det jag tycker ,
Svar på tråden fuck sd