friatider skrev 2015-08-27 00:52:02 följande:
Okej nu blir det nog drama här eller ??
Jag hatar sd och jag kan inte fatta att folk röstar på dom ?? Jag har barn som inte är helt svenska men jag är helt svensk vad är det för fel på er ?? Det har ju för fan vart folkomröstning om invandring en gång itiden och då va det okej men inte nu ?? Fuck alla sd nazister och rasister ni kan gå och gräva mer er själva ni kommer aldrig kunna kassta ut dom som redan har svenskt medborgarskap och uppehåls tillstånd så ni kan lägga mer och om ni fortsätter som ni gör kommer det inte dröja länge innan det blir feta upplopp i det här landet !!!????
Hej min vän! Du gör en alldeles för stor sak utav det hela, för att du ska kunna se på saken med sunt förnuft, känns det som. Sverigedemokraterna växer inte så mycket som det gör nu, för att alla Svenskar har blivit rasister, heller.
Du är för arg för att kunna tänka klart! Det SD säger att de vill, är
inte att kasta ut dina barn!
Det som gör att partiet växer, är att det
bara är just de, just nu, som säger sig vilja
minska på antalet människor som emigrerar in till Sverige. Vet du hur många människor som tar sig till Sverige per miljon invånare per år? Har vi bostäder till så många människor? Finns det andra länder på planeten Tellus, som istället kan ta lite av ansvaret? Ja, det gör det.
För mig handlar det inte om någon som helst rasism, utan jag tycker bara att Sverige borde sätta press på andra länder till att ta sitt ansvar. I nuläget finns det inget annat parti än SD som vill arbeta för den utvecklingen.
Hur kommer det sig att du tror att SD vill "kasta ut" människor som redan är här?
Har du något belägg för det?
Det här är mitt sätt att se på saken! Det finns också rasister som ser annorlunda på saken. Välj antingen att diskutera sansat med såna som mig, eller välj att gå in i en fånig strid över internet med rasisterna.