• friatider

fuck sd

Okej nu blir det nog drama här eller ??

Jag hatar sd och jag kan inte fatta att folk röstar på dom ?? Jag har barn som inte är helt svenska men jag är helt svensk vad är det för fel på er ?? Det har ju för fan vart folkomröstning om invandring en gång itiden och då va det okej men inte nu ?? Fuck alla sd nazister och rasister ni kan gå och gräva mer er själva ni kommer aldrig kunna kassta ut dom som redan har svenskt medborgarskap och uppehåls tillstånd så ni kan lägga mer och om ni fortsätter som ni gör kommer det inte dröja länge innan det blir feta upplopp i det här landet !!!????

• Svar på tråden fuck sd
  • Anonym (Morsan)
    friatider skrev 2015-08-27 00:52:02 följande:

Jag hatar sd och jag kan inte fatta att folk röstar på dom ?? Jag har barn som inte är helt svenska men jag är helt svensk vad är det för fel på er ?? Det har ju för fan vart folkomröstning om invandring en gång itiden och då va det okej men inte nu ?? Fuck alla sd nazister och rasister ni kan gå och gräva mer er själva ni kommer aldrig kunna kassta ut dom som redan har svenskt medborgarskap och uppehåls tillstånd så ni kan lägga mer och om ni fortsätter som ni gör kommer det inte dröja länge innan det blir feta upplopp i det här landet !!!????

För det första är det inte invandrarna SD är emot utan invandrigpolitiken.

sedan undrar jag när vi hade folkomröstning om invandring till Sverige? Den måste jag missat
  • sjuttiofemman
    Anonym (Morsan) skrev 2015-08-27 00:58:27 följande:

För det första är det inte invandrarna SD är emot utan invandrigpolitiken.

sedan undrar jag när vi hade folkomröstning om invandring till Sverige? Den måste jag missat

Eh nej, Sd är inte invandringskritiska. De avskyr invandrare, deras fd kanslichef beskriver det som en rasistisk sekt. Partiets främsta företrädare anser tex att mörkhyade personer inte har rätt att kalla Sverige för sitt land. Och det finns mycket mycket mer som visar på hatet mot invandrare och deras barn.
  • thure

Ytterligare en "hata sd tråd".......-så spännande!

Det här med att hata någon eller några för deras politiska åsikt är inget som drar utvecklingen framåt. Mycket bättre om du och alla andra som vill fortsätta med den oreglerade massinvasionen av asylanter förklarade för oss missanpassade hur ni tänker lösa sådana enkla saker som bostadsbrist, arbetslöshet och utanförskap.

Vi skall inte ta för mycket samtidigt, vi börjar med bostadsbristen.
    -Hur har du tänkt att alla inströmmande asylanter skall bo och vem skall betala det?

Ser med spänning fram mot ett svar.
    mvh thure
  • Anonym (fuck)

Det blir upplopp, kanske rent av inbördeskrig, däremot har sd inget med saken att göra, massinvandringen som förstör Sverige har.

Svensken har fått nock för ett tag sen när det kommer till nedmontering av välfärden, nedskärningar, alarmerade rapporter om brister i järnväg vård skola och så vidare och så vidare, samtidigt som man hör om ännu skattehöjningar för att bättra på försvaret en smula från skämt till bara löjligt MEN skita bort miljarder och åter miljarder på massinvandring finns det vist pengar till.

• Anonym (Morsan)
    sjuttiofemman skrev 2015-08-27 04:27:33 följande:

Eh nej, Sd är inte invandringskritiska. De avskyr invandrare, deras fd kanslichef beskriver det som en rasistisk sekt. Partiets främsta företrädare anser tex att mörkhyade personer inte har rätt att kalla Sverige för sitt land. Och det finns mycket mycket mer som visar på hatet mot invandrare och deras barn.

Jag skrev invandrigspolitiken är inte samma sak .

vem är deras förra Kanslichef ?

det anndra är bara fjatigt ,

men vi måste titta över hur det fungerar , finns inte jobb, bostäder mm. Tyvärr kostar det massor av pengar som vi inte har . Skatteintektera räcker inte till går inte att driva sverige bara på jobb som inte ger inkomster för landet vi måste ha en produktionför att det ska gå runt .
  • Yellow Cross

Ovan ser ni ett exempel på vad som händer om man skolkar från sina SFI-lektioner.

Det säger väl sig självt att Sverige inte tillhör främlingar från Afrika.

• MickeHallon
    Yellow Cross skrev 2015-08-27 08:51:25 följande:

Ovan ser ni ett exempel på vad som händer om man skolkar från sina SFI-lektioner.

Tack för skammen du just drog över hela SD!
  • Anonym (fuck)
    MickeHallon skrev 2015-08-27 09:46:10 följande:

??

Hur tänkte du där egentligen?

Har vi byggt välfärd i sverige för afrikaner?

• MickeHallon

Hej min vän! Du gör en alldeles för stor sak utav det hela, för att du ska kunna se på saken med sunt förnuft, känns det som. Sverigedemokraterna växer inte så mycket som det gör nu, för att alla Svenskar har blivit rasister, heller.
    Du är för arg för att kunna tänka klart! Det SD säger att de vill, är inte att kasta ut dina barn!

Det som gör att partiet växer, är att det bara är just de, just nu, som säger sig vilja minska på antalet människor som emigrerar in till Sverige. Vet du hur många människor som tar sig till Sverige per miljon invånare per år? Har vi bostäder till så många människor? Finns det andra länder på planeten Tellus, som istället kan ta lite av ansvaret? Ja, det gör det.

För mig handlar det inte om någon som helst rasism, utan jag tycker bara att Sverige borde sätta press på andra länder till att ta sitt ansvar. I nuläget finns det inget annat parti än SD som vill arbeta för den utvecklingen.

Hur kommer det sig att du tror att SD vill "kasta ut" människor som redan är här?
    Har du något belägg för det? 

Det här är mitt sätt att se på saken! Det finns också rasister som ser annorlunda på saken. Välj antingen att diskutera sansat med såna som mig, eller välj att gå in i en fånig strid över internet med rasisterna.
  • enånittitre
    Vilken skam, Yellow Cross representerar väl inte på något sätt SD?!

Med tanke på stavning samt ord som "feta upplopp" så känns det inte som en etnisk svensk skrivit texten. Dessutom har han ju rätt i att vi inte har någon skyldighet att agera socialbyrå åt resten av världen.
  • MickeHallon
    Anonym (fuck) skrev 2015-08-27 09:49:07 följande:

??

Hur tänkte du där egentligen?

Har vi byggt välfärd i sverige för afrikaner? 

Jag tänkte som så, att det inte har någonting med SD att göra, att vilja bli kvitt med alla Afrikaner. Du tänker nog på SVP.

Hur menar du att Afrikaner gör för att leva på vår välfärd utan att samtidigt bidra till den, i det långa loppet? Menar du att Afrikaner inte är kapabla till att arbeta?

Jag är medveten om att många lever på bidrag. Men det är en utveckling som går att ändra på. Det finns Afrikaner som redan har varit här i många många år, vissa är fucking födda här. Om du inte tycker om dem, så behöver du inte ha med dem att göra helt enkelt. Men om du nu vill skicka hem folk, så vad gör du med dem som är födda här?

Berätta.. Vad tycker du själv att vi ska göra?

Jag är helsvensk själv, vilket jag kan tänka mig att du undrar.
  • MickeHallon
    enånittitre skrev 2015-08-27 09:59:28 följande:
    Vilken skam, Yellow Cross representerar väl inte på något sätt SD?!

Med tanke på stavning samt ord som "feta upplopp" så känns det inte som en etnisk svensk skrivit texten. Dessutom har han ju rätt i att vi inte har någon skyldighet att agera socialbyrå åt resten av världen.
    Tråden riktar sig till folk som röstar på SD: Han svarade på TS utifrån de förutsättningarna. Folk kommer associera detta till att han är en utav de som röstar på SD.
  • Anonym (fuck)
    MickeHallon skrev 2015-08-27 10:04:58 följande:
    Jag tänkte som så, att det inte har någonting med SD att göra, att vilja bli kvitt med alla Afrikaner. Du tänker nog på SVP.

Hur menar du att Afrikaner gör för att leva på vår välfärd utan att samtidigt bidra till den, i det långa loppet? Menar du att Afrikaner inte är kapabla till att arbeta?

Jag är medveten om att många lever på bidrag. Men det är en utveckling som går att ändra på. Det finns Afrikaner som redan har varit här i många många år, vissa är fucking födda här. Om du inte tycker om dem, så behöver du inte ha med dem att göra helt enkelt. Men om du nu vill skicka hem folk, så vad gör du med dem som är födda här?

Vilja bli kvitt afrikaner?

En av dom största strömmar av lyckosökare vi har nu kommer från Somalia och Eritrea, sysslolösheten bland somalier ligger på 80 %.
    Kapabla är dom säkert, om viljan fanns, men varför göra nått vettigt när man kan strecka ut handen och få ren lyx, i deras mått mätt.
    Det är vår tragiska verklighet.
    Och nej, vår bidragssystem är inte byggt åt afrikaner.

Det beror väl på, är dom födda här och har kriminella föräldrar så ska dom ut med sina föräldrar, annars om dom är födda här i en skötsam familj som har jobb och respekterar våra seder och lagar är dom välkomna att stanna.

Vad jag tycker vi ska göra? Stänga gränser nu och börja på löpande band utvisa det mesta papperslöst som har kommit sista 4-8 åren, börja på löpande band tömma våra fängelser på kriminella utlänningar och skicka hem dom dit dom kom ifrån.
    Börja riva put eller medborgarskap vid grövre kriminalitet.

Ta BORT löftet om put till vissa nationaliteter, det vi gör här är inte rätt mot stater som blir rena transitländer för en folkmassa som vill ta sig till Sverige och sabbar allt i sin väg.

Varför skulle jag undra?

• Anonym (Isch)
    Anonym (Morsan) skrev 2015-08-27 12:29:22 följande:

Tror du blandat ihop saker . Det är skillnad på på utlandet och invandringspolitik . Tyvärr har vi inte råd att vara hela värdens socialkontor. Vi ska ta imot så många vi klarar för tar vi mer brakar allt ihop. Kalla sina motståndare fula ord brukar vara det som biter och du tas på allvar .

Vem snackar skit om dina åsikter? Postar du en tråd med DINA åsikter får man ju vara beredd på diskussion. Ditt språkbruk är oerhört otrevligt dock.
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Isch) skrev 2015-08-27 12:37:19 följande:

Vem snackar skit om dina åsikter? Postar du en tråd med DINA åsikter får man ju vara beredd på diskussion. Ditt språkbruk är oerhört otrevligt dock.

Jag är nog medveten om att det blir diskussion om man har sina åsikter på ett öppet Forum . Men jag tycker nog den jag citerade hade bra mycket otrevligare språkbruk en vad jag har . Förstår faktiskt inte vad som var så otrevligt i mitt inlägg .

Förlåt om jag kränkte någon med vad jag tycker .
  • Anonym (Isch)
    Anonym (Morsan) skrev 2015-08-27 12:52:49 följande:

Jag är nog medveten om att det blir diskussion om man har sina åsikter på ett öppet Forum . Men jag tycker nog den jag citerade hade bra mycket otrevligare språkbruk en vad jag har . Förstår faktiskt inte vad som var så otrevligt i mitt inlägg .

Förlåt om jag kränkte någon med vad jag tycker .

Det blev något tokfel där med citeringen, det var TS citat som nu tycks bortplockat jag avsåg. Inte ditt?
  • Anonym (Isch)

Och frågetecknet skulle vara en smiley.

• Anonym (Morsan)
    Anonym (Isch) skrev 2015-08-27 12:58:40 följande:

Det blev något tokfel där med citeringen, det var TS citat som nu tycks bortplockat jag avsåg. Inte ditt?

Ok kunde inte fatta vad det var för hemsk jag skrev . Ok om man inte delar åsikten men att det var ett hemsk språkbruk stämde inte . Jag står för det jag tycker ,
  • todo nada
    Yellow Cross skrev 2015-08-27 08:51:25 följande:

Personen är svensk skriver hen, och jag råkar dessutom veta att personen som gjort trådstarten har dyslexi.

Så ditt lilla sfi-skämt blev just väldigt osmakligt.
  • Yellow Cross
    Jag varken stödjer eller röstar på SD,om det får dig och dina "öppen-svenskhet" anhängare att må bättre.
    MickeHallon skrev 2015-08-27 10:04:58 följande:

Det spelar ingen roll hurvida man väljer att "inte ha med dem att göra helt enkelt",då man inte kan välja bort att genom skattesedeln finansiera deras uppehälle här,lika mycket som man inte kan välja bort att de invaderar ens bostadsområde och sakta men säkert får det att förfalla till samma nivå som deras hemländer befinner sig på.
    todo nada skrev 2015-08-27 13:21:29 följande:
    Personen är svensk skriver hen, och jag råkar dessutom veta att personen som gjort trådstarten har dyslexi.

Så ditt lilla sfi-skämt blev just väldigt osmakligt.
    Personen i fråga skrev "helt svensk" och inte "etnisk svensk",och med tanke på att var och varannan vänsterorienterad etnisk främling anser sig vara svensk samt att TS skrev texten på ett sätt som påminner om ghettoblattars retorik så är det svårt att avgöra huvida TS faktisk är svensk.

Svar på tråden fuck sd