• Prydelina

Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....

HJÄLP!! Har ett underbart förhållande med min man sedan 6 år tillbaka. Vi har/hade ett bra sexliv som pga. mycket jobb och annat har blivit lite på rutin den senaste tiden, typ en snabbis under helgen efter morgonduschen. Ibland (mycket sällan) har vi lite mera hetare sex och han får tillåtelse att använda normala dildos som jag gillar. Min man vill ha betydligt hetare sex och börjat klaga på att jag är för pryd och en nej sägare för att jag vill ha kontroll. Han har föreslagit som han säger nya heta dimensioner av njutning där vi använder stora dildos, provar fisting, analsex och att jag kissar på honom. Han kan även tänka sig att jag använder dildos och handen i honom. Älskar verkligen min påfundige man och vill inte göra honom besviken men ska jag gå hela vägen? Är en ärbar kvinna (42) som är mån om min kropp och vill inte bli skadad, så ärligt vad göra?  

• Svar på tråden Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....
  • Prydelina

Tack för svaren CoolJa det är nog dags att planera så han inte tröttnar på mig och snabbisarna. Hoppas någon (fd) pryd tjej svarar som har liknande erfarenheter och som kan råda mig, ge efter eller!!

Har fött barn och är ganska smal så jag är rädd att detta blir en katastrof och han blir besviken trots allt. Litar på honom fullständigt och är medveten om att för att lyckas måste man öva och prata. Men kan en som jag lyckas njuta och uppleva det som några beskriver som himmelskt. Är hittills tveksam?.

• Prydelina

Oj oj oj vilka halleluja moments!!! Lilla pryda jag har varit modig och njuter, rekommenderas Flört

Svar på tråden Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....