• Prydelina

Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....

HJÄLP!! Har ett underbart förhållande med min man sedan 6 år tillbaka. Vi har/hade ett bra sexliv som pga. mycket jobb och annat har blivit lite på rutin den senaste tiden, typ en snabbis under helgen efter morgonduschen. Ibland (mycket sällan) har vi lite mera hetare sex och han får tillåtelse att använda normala dildos som jag gillar. Min man vill ha betydligt hetare sex och börjat klaga på att jag är för pryd och en nej sägare för att jag vill ha kontroll. Han har föreslagit som han säger nya heta dimensioner av njutning där vi använder stora dildos, provar fisting, analsex och att jag kissar på honom. Han kan även tänka sig att jag använder dildos och handen i honom. Älskar verkligen min påfundige man och vill inte göra honom besviken men ska jag gå hela vägen? Är en ärbar kvinna (42) som är mån om min kropp och vill inte bli skadad, så ärligt vad göra?  

• Svar på tråden Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....
  • P30
    Prydelina skrev 2015-08-27 00:11:46 följande:

HJÄLP!! Har ett underbart förhållande med min man sedan 6 år tillbaka. Vi har/hade ett bra sexliv som pga. mycket jobb och annat har blivit lite på rutin den senaste tiden, typ en snabbis under helgen efter morgonduschen. Ibland (mycket sällan) har vi lite mera hetare sex och han får tillåtelse att använda normala dildos som jag gillar. Min man vill ha betydligt hetare sex och börjat klaga på att jag är för pryd och en nej sägare för att jag vill ha kontroll. Han har föreslagit som han säger nya heta dimensioner av njutning där vi använder stora dildos, provar fisting, analsex och att jag kissar på honom. Han kan även tänka sig att jag använder dildos och handen i honom. Älskar verkligen min påfundige man och vill inte göra honom besviken men ska jag gå hela vägen? Är en ärbar kvinna (42) som är mån om min kropp och vill inte bli skadad, så ärligt vad göra?  

Ärligt? Tja, med tanke på ditt språk är du snarare man och 68. Om inte:
    Det finns massor av sätt att krydda sitt sexliv. Det bästa är sex- och relationskurser för par - som cirkus eros. Den kommer att ge er ett smörgåsbord av möjligheter. Det mesta kommer inte att passa, men tillräckligt mycket.

Snabbisar skall man inte underskatta, men det är ju tråkigt om det bara blir sådana. Boka in långisar som kontrast. Sätt ögonbindel på din partner och lek med hen i minst en timme utan att hen får röra dig. Kontroll bör utmanas genom att ta det försiktigt och med stor ömsesidighet. Det verkar ju onödigt att bli skadad i processen. Men stora dildos, fisting och blandad urinkastning lär ju knappast skada dig. Så lek och lev!
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • tuxxe

Tycker att det med sexualitet är lite som när mamma sa till en vid maten... säg inte att du inte tycker om det om du inte har provat det.

Kör hårt och prova på men se till så att ni bägge pratar om det länge och väl innan och att ni kan ta hand om varandra om det skulle gå fel.

• Prydelina

Tack för svaren CoolJa det är nog dags att planera så han inte tröttnar på mig och snabbisarna. Hoppas någon (fd) pryd tjej svarar som har liknande erfarenheter och som kan råda mig, ge efter eller!!

Har fött barn och är ganska smal så jag är rädd att detta blir en katastrof och han blir besviken trots allt. Litar på honom fullständigt och är medveten om att för att lyckas måste man öva och prata. Men kan en som jag lyckas njuta och uppleva det som några beskriver som himmelskt. Är hittills tveksam?.

• P30
    Prydelina skrev 2015-08-27 23:19:45 följande:

Tack för svaren CoolJa det är nog dags att planera så han inte tröttnar på mig och snabbisarna. Hoppas någon (fd) pryd tjej svarar som har liknande erfarenheter och som kan råda mig, ge efter eller!!

Har fött barn och är ganska smal så jag är rädd att detta blir en katastrof och han blir besviken trots allt. Litar på honom fullständigt och är medveten om att för att lyckas måste man öva och prata. Men kan en som jag lyckas njuta och uppleva det som några beskriver som himmelskt. Är hittills tveksam?.

Jag tror att alla kan, att det handlar om att våga släppa taget.
    För att våga släppa taget är det lättare om det finns en trygghet - inre eller yttre. Om din inre trygghet inte är så stor är det nog viktigt att våga prata om det. Sedan känns ju detta mest som *hans* fantasier. Jag tycker att du skall vända på det och utforska *dina* fantasier.

Om de handlar om att utforska sex med en annan kvinna och hans om dildos av xxxl-storlek är det ju inte säkert att det är riktigt rätt väg att sätta igång på dildo-spåret. I så fall är det kanske bättre att låta din sexualitet utvecklas som den behöver och allt eftersom du känner att du har fått utvidga din komfortzon kanske era önskemål så småningom sammanfaller.

Så steg ett i sexuellt utforskande är att fråga dig själv vad vill jag?
    Och om du inte riktigt vet om du vill på riktigt, gör en glassbumerang och fråga "om jag ville utforska det här, vad skulle jag vilja testa först?"

Sex blir jäkligt osexigt så fort det finns "needyness" istället för "desire". Att "ställa upp" på att utforska hans fantasier som inte kittlar dig för att "man skall" eller vad det nu kan handla om - det är helt fel väg.

Den som är minst säker i förhållandet bestämmer alltid när det gäller hur man skall utvecklas. Självklart kan man inte utvecklas om man inte utforskar sina gränser, så det måste vara jobbigt för att man skall upptäcka nya saker, men åtminstone i vilken ordning man vill göra saker - och vad man skall göra behöver det finnas ett samtycke kring.

Ett annat exempel. Han vill att ni skall ha en hobby ihop. Du har klaustrofobi och är dålig på att simma. Han föreslår att ta dykcertifikat tillsammans. Det kanske är bättre att börja i en simskola för vuxna eftersom du ändå håller med om att det där begränsar dig - och ett år senare är det fullt möjligt att du inte upplever vatten som något som begränsar dig alls.

Du har fått ta det i din takt, men ändå utmanat dig på ett sätt som närmar er varandra.

Avslutningsvis: du skall inte behöva känna att du skall vara si eller så för att han inte skall tröttna på dig. Du skall göra det här om du känner att man kan ha sex - eller så kan man ha jävligt bra sex. Om vi ändå skall hålla på att ha sex kan det lika gärna vara bra. Hur skall vi göra för att det skall vara hetare, mer spännande, med större variation, att utforska sådant som ligger bortom missionären?

Jag har inget som helst eget intresse av att någon (eller alla) går sex- och relationskurser. Det är ert liv. Men det är ju lite konstigt. Om vi skall lära oss knyppla så skaffar vi en kompis som kan och har tät kontakt för att lära oss det. Om vi skall lära oss franska så går vi en kurs.

Men lite mer allmänt hållet om sex - det förväntas vi bara kunna. Alla går runt och tror att det där skall vara helt naturligt. Lite som att... andas? (Som vi går kurs i när vi skall föda barn) eller som vårt språk (som vi läser flera timmar i veckan under hela vår uppväxt) osv. Så hur korkat är det inte att tro att du är bra på sex bara för att du lever? Kan det finnas någon som levt innan dig som kommit på hur sex kan bli jäkligt mycket bättre? Alla* kan få flera sorters orgasmer. Alla* kan ha totalt omskakande sex i timmar på en nivå där du inser att så som folk låter i porr är jävligt B. Några av oss nöjer oss med halvkasst sex en gång i månaden. Hur du väljer är din ensak och ditt val. Men det hade ju varit lite synd om Zlatan bara hade spelat fotbollsspel på datorn och inte utforskat vad han var bra på. Han har gått i fotbollsskola.

Personligen tycker jag att sex- och relationskurserna jag/vi har gått är bland det bästa vi gjort, men du väljer hur du vill ha ditt liv. Sex på den nivån som du har det - eller sex på helt nya nivåer? Du väljer!

Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (Mia)
    Du gör ju såklart bara saker du tycker om och som är sköna. Att ha något större i sig är ju för det mesta nice om du frågar mig.. :)

Alla par behöver underhålla relationen och prova nya saker brukar vara ett bra sätt att göra det.

Typ stora dildos, eller uppblåsbara på dig och honom låter spännande, det hade jag gärna provat.

Typ kolla in box2you.se under xxl där finns mycket sådant du nämner..
  • Prydelina

Oj oj oj vilka halleluja moments!!! Lilla pryda jag har varit modig och njuter, rekommenderas Flört

• DeeAss
    Prydelina skrev 2015-09-23 00:28:11 följande:

Oj oj oj vilka halleluja moments!!! Lilla pryda jag har varit modig och njuter, rekommenderas Flört

Härligt att höra! Berätta... ????????
  • tuxxe
    Prydelina skrev 2015-09-23 00:28:11 följande:

Oj oj oj vilka halleluja moments!!! Lilla pryda jag har varit modig och njuter, rekommenderas

Fan vad gött!
  • NinjaLinan

Men du, du ska väl bara göra det du är bekväm med?
    Testa om du vill.
    Jag personligen älskar fisting, men inte utan uppvärmning och massa förspel och framförallt hysteriskt mkt glidmedel!

• Dilation

Lovar att du inte kommer bli skadad.

Du kommer att få uppleva sexuell njutning på en betydligt högre och bättre nivå än tidigare.

Tro mig jag har nästan 25års erfarenhet av det du skriver.
  • Dilation

Lovar att du inte kommer bli skadad.

Du kommer att få uppleva sexuell njutning på en betydligt högre och bättre nivå än tidigare.

Tro mig jag har nästan 25års erfarenhet av det du skriver.
  • Anonym (Va)
    Prydelina skrev 2015-08-27 23:19:45 följande:

Tack för svaren Ja det är nog dags att planera så han inte tröttnar på mig och snabbisarna. Hoppas någon (fd) pryd tjej svarar som har liknande erfarenheter och som kan råda mig, ge efter eller!!

Så du skulle allt låta din man köra in delar av handen eller en arm i dig för han vill. Skadad kommer du bli om du får en hel arm intryckt bara sådär.
  • Peter46

Hej

Önskar att min fru också släppte barriären lite och att vi också gick vidare. Ser att tråden är gammal så nu undrar jag och säkert många med mig, hur har det gått?

Någon som har några förslag på hur man får en pryd fru att gå vidare och komma med egna önskningar och förslag?

• Anonym (kommunikation)
    Peter46 skrev 2017-02-08 18:28:20 följande:

Hej

Önskar att min fru också släppte barriären lite och att vi också gick vidare. Ser att tråden är gammal så nu undrar jag och säkert många med mig, hur har det gått?

Någon som har några förslag på hur man får en pryd fru att gå vidare och komma med egna önskningar och förslag?

Man frågar helt enkelt vad hon har för fantasier, berättar om sina egna och hoppas att man har en match. Själv utforskar jag en presumtiv partners preferenser, kinks, gränser och fantasier väldigt tidigt i en ny relation; alla är ju inte kompatibla med varandra så känns riskabelt att köpa grisen i säcken:)
  • Peter46

Hej. Jag håller med dig. Har försökt ställa den frågan under flera år, men aldrig fått något bra svar. Hon säger att hon inte har några fantasier, vilket jag har svårt att tro. Har försökt locka, även sagt lite av mina, men efter snart 20 år så borde jag fått veta mer, kan man tycka. Tack i alla fall för svaret Skrattande

Svar på tråden Är en pryd kvinna som vill men vågar testa fisting, XXL Dildo, wet....