Inlägg från: Anonym (Jag berättade) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag berättade)

Min bror hittades död igår. Jag plussade i morse.

Min faster begick självmord för några år sedan.

Samma dag som hon dog ( honnlåg i koma några dagar) träffades vi alla och jag berättade då för min andra faster att jag var gravid. Hon tyckte då att jag skulle berätta för släkten där och då vilket jag gjorde.

Alla tyckte att det var ett skönt avbrott i den akuta sorgen att få glädjas över vår graviditet.

Än idag 10 år senare kan min släkt säga att de är glada att jag berättade då.

I min familj landet det rätt att berätta där och då. Vi hade oxå kämpat i många år innan vi blev gravida.

• Anonym (Jag berättade)

Min faster begick självmord för några år sedan.

Samma dag som hon dog ( honnlåg i koma några dagar) träffades vi alla och jag berättade då för min andra faster att jag var gravid. Hon tyckte då att jag skulle berätta för släkten där och då vilket jag gjorde.

Alla tyckte att det var ett skönt avbrott i den akuta sorgen att få glädjas över vår graviditet.

Än idag 10 år senare kan min släkt säga att de är glada att jag berättade då.

I min familj landet det rätt att berätta där och då. Vi hade oxå kämpat i många år innan vi blev gravida.

Svar på tråden Min bror hittades död igår. Jag plussade i morse.