pco skrev 2016-04-21 11:50:50 följande:
Kalas utomhus vore ju kanon. Se kanske först något dygn hur magen ter sig så isf hade jag haft det utomhus :)
Här fortsätter spy o bajseriet :( 10 dagar idag med 2nätter utan spya men fortsatt väldans lös mage. O nu har det dessutom eskalerat, bajsat ner sig 2ggr i natt och spytt 3ggr och 2ggr på morgonen med bajs. Äter mat o leker som förut.
Innan har det vart spya 1gång på natten o bajsat ner sig 1gång efter frukost.
Ingen hjälp får man från något håll heller!
Varje natt tvättar vi och duschar av henne minst 1gpbg vilket resulterar i att vi och hon är trött under dagen. Och så sover hon längre på morgonen o sen sover hon vid strax innan middag vilket blir heeelt fel o så kommer hon till ro sent inför natten osv. Hela dygnsrytm blir fel för henne o med mat osv. Suck! Här kan vi inte riktigt fokusera på kalaset :(
Men usch det låter inte kul :( vad säger sjukvården? Förstår om det blir helt fel med dygnsrytm o annat. Oj oj lilla vän. Har du förresten provat att utesluta mjölkprodukter? Ibland kan ju små magar behöva vila lite från mjölkprodukter så att magen hinner repa sig.
Själv har jag köpt magdroppar o ger både lillan o mellan. Laktobaciller i tablettform till mig själv.
Jag hoppas att magen hos mellan lugnar ner sig. Två lösa blöjor under fm, sen har han ätit o druckit o det har funkat. Tummar tummar att vi kan köra kalaset som tänkt!