Majbebisar 2015
Jo 05.45 var vi uppe :( efter en timmes bökande. Knappast mänskligt ;)
Ultraljudet igår gick bra, de fick många bilder som som nu ska titta närmare på, får besked om ca 3 veckor. Urinprov fixat och skickat på odling och detta får jag svar på nästa vecka. Nu håller jag tummarna!
Våra nätter blir bättre och bättre, nu när hon bara får vatten är det inte lika kul längre och hon bryr sig inte att dricka mer en två, tre klunkar sen somnar hon om.
Dessvärre har jag nu blivit sjuk så ingen träning för mig, brukar gympa på onsdagar. Jag kör Friskis & Svettis medelgympa med gummiband, lite tantvarning men en bra början när man är ur form. Ska börja köra mer och hårdare träning när jag börjar jobba, tänkte köra morgonpass på ett gym i närheten av min arbetsplats.
Nu har vi till måndag hemma den sjusitsiga bilen vi kan få köpa. Jisses vad stor! Känner mig fortsatt tveksam till köp av denna bil men ska ge den helgen. Har dock hittat andra alternativ som jag vill kika närmare på. Sambon inte lika övertygad...
Inatt har lillan sovit hela natten! Från 19-07. Har aldrig hänt förut. Wow - hoppas det är en ny trend på väg. Stilla har hon också legat så i natt hade täcke funkat perfekt!
Glömde skriva att nu har lillan inte ammat tre kvällar i rad. Så nu är det nog slut med det. Kände att jag bestämde mig igår när hon återigen tar tag o sen bara biter. Får se om jag står fast vid det ikväll...
Vår dag när det gäller mat just nu ser följande ut:
6.30 Ersättning 150 ml
8.00 Halv macka med leverpastej
11.00 Lunch, gröt på 0,5 dl vatten + lite fruktpuré
16.00 Middag, halv burk mat + lite fruktpuré
17.30 Kvällsmål, lite av vår mat + gröt på 0,5 dl vatten
19.30 Välling 1,5 dl blandat med 90 ml ersättning
22.30 Nattmål, ersättning 150 ml
Är detta mycket eller lite? lillan är nu 8 1/2 månad.