Majbebisar 2015
Grattis till killen serah :) hoppas att feber och allt ger med sig snart.
Grattis till killen serah :) hoppas att feber och allt ger med sig snart.
Vi har tagit steget in i en ny utvecklingsperiod för lillan och det märks. Hon bryter ihop vid minsta motgång och hela världen blir katastrof. Hoppas verkligen att det ger med sig till helgen när vi ska åka till mina föräldrar. Ska bli roligt och se vad hon ska lära sig denna gång, när hon blir på bättre humör ;)
Nu ska vi iallafall iväg till ÖF så hon förhoppningsvis blir jättetrött till kvällen ;)
Samma här alltså.hon kastar sig o blir hysterisk för allt som man säger till samma vid på och avklädning o blöjbyte osv. Dick inte vid duschning.
Verkar det hålla i sig?
Ingen som bor i Gbg elr som ska hitåt och vill ses över en fika med barnen elr så? :)
Grattis till alla som fyllt år!!
Här har vi det kämpigt med allt känns det som :( Vill inte bli matad men kan inte äta själv, vill inte ha burkmat, inte vår mat och ingen plockmat. Hon är ju däremot inte undernärd så jag är inte orolig men det är jobbigt ändå. Blir oerhört upprörd och ledsen när man säger till, hela världen går under men sen gör hon samma sak igen ändå och blir tillsagd och så går världen under ingen.... Sömnen funkar någorlunda men hon sover sämre igen för det har faktiskt varit ett tag sär hon sov hela nätter (19.30-05.30, vällingen, somna om till 06.30). Hoppas det vänder snart....
Ang solskydd kör vi sommarhatt, solkräm, skuggan och sen när vi är på stranden har vi badkläder och solkräm till storasyster och uv-kläder, solkräm till lillan. Solhatt till båda och parasoll till alla.
Här är vi tillbaka till sjukstugan :( jag har hållt henne ifrån folksamlingar o ja vart ute när ni träffat folk o tom avbokat lillans BVC tid denna v för att hon skulle vara frisk till sin 1års dag idag med kalas och efter allt vi gått igenom och vad händer? Igår kväll hade hon feber som fortsatt idag, meddelade alla innan kalaset men de sa att sålänge hon orkar så kommer de ändå en stund iaf. Bra tänkte jag (om hon inte skulle fått hur hög feber som helst såklart) hon har vart pigg ändå.
Hur som.. Min syster m familj kom i torsdags och imorse när vi vakna så hade de åkt hem under natten då äldsta hade spytt o ja, magsjuka, så ingen ville sig hit såklart. Så efter allt kämpande som vi gått igenom + stress inför kalas så blev det inställt ändå.
Jag känner mig så himla ledsen men ja det finns väl inget att göra åt det, så är det väl ibland. Känner mig mest stressad över att lillan ska behöva må så dåligt igen efter att bara varit frisk i ett par dagar,efter att spytt i 3v. Suck!
Malle - måste försöka logga in på hemsidan så jag kan se bilden. Funkar inte i appen.
Tjej78 - trist med maten. Hoppas det rättar till sig snart!
Pco - åh vad tråkigt för er :( jag hoppas febern snabbt går över o att ni inte åker på ngn magsjuka. Infektioner brukar ha en tendens att avlösa varandra när de är små men är jobbigt iaf.
Hej hur går det med allt tjejer? :)
Lillan har verkligen börjat protestera när hon inte får som hon vill, hon slänger sig bakåt och bara skriker. Här om dagen fick hon ett utbrott för att hon inte fick hälla ut vatten på bordet :/
Hon visar mkt mer vad hon vill ha, tar sig in i köket o pekar mot kranen elr pekar på utflykten vart hon vill osv så det känns som om man kan lättare möta hennes behov :) det känns bra.
Hon går dock fortfarande inte, vi övar o övar men hon drar ofta upp benen o vill hellre krypa.