Majbebisar 2015
Usch att sjukdomarna aldrig går över för er! Hur går det med lillans öron Blicka? Hoppas ni slipper öroninflammation!
Usch att sjukdomarna aldrig går över för er! Hur går det med lillans öron Blicka? Hoppas ni slipper öroninflammation!
Hur kommer ni klä era små till våren? All snö har smält bort och lillans overall börjar bli ganska kort i ben och armar :)
Ska de fortsätta med fleeceoverall? Nu klänger, klättrar och kryper hon ju och kanske behöver regnbyxor? Då är det kanske bättre med jacka? Gud vad svårt ;)
Hej tjejer!
Ser att era små har det kämpigt. Även här är det sjukstuga :( feber, slemmig o hostig o dundersnorig, har i princip värt runt på henne samt att hon sovit i min famn nu i 2 dygn, hon börjar smått bli bättre. Nu kom upp massa slem som hon spydde upp i sängen så nu ligger hon brevid mig o jag får två min över här.
Hur går det med öron, uvi o allt som era små har?? Krya på de små liven!
Såg som hastigast att någon fråga ang kläder nu till hösten? Jag undrar lite oxå hur ni tänker?
Jag tänker fortfarande ha vinteroverallen o blir det fler + grader så skippar jag åkpåsen o kanske ha filt? Lite framöver typ ha en våroverall? Elr fleeceställ? Hur tänker ni?
Nu har vi sökt förskoleplats till lillan, herregud så snabbt det går. Hon börjar till hösten!
Vet att de sover ute där så ska beställa en till vagn här nu framöver. De sover ute till Max -5 grader, ha en åkpåse då?
Jag tänker lite långt fram ibland :p tänkte höra hur ni gör :)
Vad har ni för vagn? När vänder ni era små? Jag funderar här om ett par månader på att sälja min o köpa en sulky. Vad tänker ni? Hur gör ni? :) :)
Förlåt att det blev så långt!
Hej tjejer!
Ser att era små har det kämpigt. Även här är det sjukstuga :( feber, slemmig o hostig o dundersnorig, har i princip värt runt på henne samt att hon sovit i min famn nu i 2 dygn, hon börjar smått bli bättre. Nu kom upp massa slem som hon spydde upp i sängen så nu ligger hon brevid mig o jag får två min över här.
Hur går det med öron, uvi o allt som era små har?? Krya på de små liven!
Såg som hastigast att någon fråga ang kläder nu till hösten? Jag undrar lite oxå hur ni tänker?
Jag tänker fortfarande ha vinteroverallen o blir det fler + grader så skippar jag åkpåsen o kanske ha filt? Lite framöver typ ha en våroverall? Elr fleeceställ? Hur tänker ni?
Nu har vi sökt förskoleplats till lillan, herregud så snabbt det går. Hon börjar till hösten!
Vet att de sover ute där så ska beställa en till vagn här nu framöver. De sover ute till Max -5 grader, ha en åkpåse då?
Jag tänker lite långt fram ibland :p tänkte höra hur ni gör :)
Vad har ni för vagn? När vänder ni era små? Jag funderar här om ett par månader på att sälja min o köpa en sulky. Vad tänker ni? Hur gör ni? :) :)
Förlåt att det blev så långt!
En bättre natt tack o lov! Lillan sov från 19-05 o somnade om med napp till 6.40. Skönt.
Idag har vi köpt bilstol, blev en britax maxway. Lite nyare finesser än hiway, som vi har till mellan, o de två stolarna var de enda som gick in i bilen så att vi kan ha alla tre barn i baksätet. Det var på håret men det gick :) skönt att inte ha så många val! Kan ändå bli så att vi har en fram så en vuxen kan sitta bak vid behov, vi ska fundera på det. Har för mig att några av er köpt stol - vad blev det? Har ni bytt ut babyskyddet?
Tror ni inte jag måste ta en till kur med penicillin?! Lungröntgen idag då febern kommit tillbaka o jag känner mig åter rejält risig... Nu måste det väl vända?!
Det är det o det hade jag förra omgången med bara det att då var det höger sida - nu vänster. Så första kuren slog inte ut allt o därför ny omgång. Så jag mår skit kan man säga...mellan har däremot fått i sig lite middag o tre glassar så hopp om livet just nu iaf. Nu lägga lillan.
Vi drömmer om större bil men nu är det denna vi har. Väldigt skönt att alla får plats iaf! Förstår att det kan vara svårt för er med, har ni stora hundar?
Just det - lillan har idag dragit upp sig stående på fötter längs med soffan!
Tack. Jag vet inte va vi ska hitta på för att få honom att somna för natten och inte vakna efter 2 timmar o vara pigg.
Han sover 1.5 tim på fm och 1 timme mellan 14-15 på em så tycker att han borde sova för natten när vi lägger honom vid 19.
Någon som har nåt tips på vad vi kan testa?
Tack. Jag vet inte va vi ska hitta på för att få honom att somna för natten och inte vakna efter 2 timmar o vara pigg.
Han sover 1.5 tim på fm och 1 timme mellan 14-15 på em så tycker att han borde sova för natten när vi lägger honom vid 19.
Någon som har nåt tips på vad vi kan testa?