Majbebisar 2015
Dock har hon allt oftare börjat lägga sig på mage, men det borde väl vara ok nu när hon kan vända sig själv? :/
Men hon somnar inte hos mig så längre utan bara ålar sig o vill ner o blir ledsen för det o lägger jag ner henne så blir hon ledsen för det, hon vet nig inte riktigt vad hon själv vill.
Dock nu ikväll så strök jag på henne o så höll hon på lite, jag la mig ner i min säng som står tätt mot min o låtsades sova, som att DDT låter som om jag sover o så bara la hon sig ned o somna. Får väl se om det var en engångsgrej.
Det va ett bra tips att väcka henne lite om hon skulle somna hos mig (vilket ho gjort enstaka gånger för ett tag sen. Men lägger jag brevid henne i vår säng så somnar hon men flyttar jag över så vaknar hon o blir jätte ledsen.
Min lilla har nu sovit på mage länge, kände oxå mig otrygg då i början o vakna flera gånger per natt för o kolla henne. Men jag tänker att nu är de så stora o kan vända åt båda hållen så blir det jobbigt för de så vänder de sig tillbaka. O om inte annat så vaknar de o säger till :) men jag vet, jätte jobbigt i början.