Majbebisar 2015
Här har vi en riktig jobbig period. Lillan har varit förskyld förr förra v men ätit bra o sen blev hon bättre i två dagar o sen vart super förskyld igen med värsta hostan som följd. Hon varken äter elr sover. Idag har hon endast ätit 220ml ersättning på ett dygn samt lite fruktpuré o vatten, inte sovit mer än 1,5h på hela dagen. Då hon hostar upp massa slem. Har fått ventoline som ej hjälpt något. Imon ska vi tillbaka till barnmedicin för en ny bedömning. Ursch det är såååå jobbigt att se henne såhär o ingen av oss sovit något heller då hon inte kommer till ro o hostar så mkt o jag har suttit med henne i famnen nu ett dygn då jag satt henne i babysittern två gånger idag för att kunna gå på toa :/ .. Jag har astma oxå så är rädd för att lillan har förskylningsastma :( stackars min lilla plutt som knappt kan låta heller något då hon har blivit så hes :(
Härligt iaf att höra om alla era dop! Det låter så mysigt ^^
Vi är lite småförkylda här. Har varit några sega nätter med nästäppa och fler matningar så jag är supertrött om dagarna. Och han vägrar sova några längre stunder utan nån halvtimme här eller där.
Men annars bra. Känns som om tiden knappt räcker till med tre barn haha :) så mycket som ska hinnas med innan alla ska lägga sig.