pco skrev 2016-02-23 22:49:46 följande:
Ja herregud, alla är sjuka överallt känns det som. Ja tack :) hoppas ni med håller friska nu. Var det din lilla som hade problem med örat? Hur har det gått? O med astman och allt?
Ja, va kul :) de växer så det knakar. Här har lillan börjat skaka på huvet när hon tex. Inte vill ha mer mat. Säger även ibland 'nänänänä' haha de är för roliga ibland. Pekar gör hon oxå mkt o säger vissa gånger 'titta' men nästan viskar fram det. Hon är inne i en pratperiod men kan inte klappa händerna riktigt än, men vi försöker. Samt att hon inte förrens nu har blivit lite mer intresserad av att ta sig någonstans då hon alltid vart nöjd där hon sitter, tagit sig fram lite lätt bara men nu har hon börjat spira i väg.
Hon ramla ur vår säng igår oxå :( fy så hemskt det va, hon blötte tom. Ur näsan. Klarade sig bra men fick en rejäl blå bula i pannan :(
Välkommen tillbaka :) hoppas ni slipper sjukdomar framöver nu. Gäller oss alla efter denna månad, tycker jag!
Vad mycket din lilla kan! Så långt har vi inte kommit med pratet än. Möjligtvis att han säger nä! nån enstaka gång när jag försöker ge honom vatten när vi äter (fullt fokus på mat först :)) nu har han även gått över till att ål-krypa nån slags mellanting där iaf. Fort går det. Min lille klappar inte heller händerna, han satt dock och försökte lite fundersamt igår, såg så sött ut.
Usch otäckt med fall! Alltid läskigt när de gör sig illa!