• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti sympatiserar Du med?
  • Analysera mera
    lövet2 skrev 2015-08-15 22:10:56 följande:

Jag röstar alltid. Men min man meddelade att han skulle flytta till sin älskarinna just på valdagen, så mina minnen därifrån är en smula dimmiga.

What?!? Hur kan du ha klarat av det?
  • lövet2
    Analysera mera skrev 2015-08-15 22:12:19 följande:
    What?!? Hur kan du ha klarat av det?
    Nu blev vi lite OT, men jag anser väl att man oftast klarar av det man måste. Det som inte dödar härdar.
  • Analysera mera
    lövet2 skrev 2015-08-15 22:14:06 följande:

Nu blev vi lite OT, men jag anser väl att man oftast klarar av det man måste. Det som inte dödar härdar.

Jo, men du måste ju ha brutit samman...
  • Gert

SD har egen majoritet. Glad

Give ´em Hell!
  • Analysera mera
    Gert skrev 2015-08-16 10:18:39 följande:

SD har egen majoritet. 

Sådant händer endast på Familjeliv och Flashback.
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-08-16 10:18:39 följande:
    SD har egen majoritet. Glad
    Analysera mera skrev 2015-08-16 15:53:50 följande:
    Sådant händer endast på Familjeliv och Flashback. smile5.gif

Enligt TNS Sifo hade Familjeliv 523.000 unika besökare eller åtminstone webbläsarbesök vecka 32.

38 röster innebär att mindre än en på 10.000 av dessa besökare röstatSolig.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • KakanSmakan

Jag har i alla år sympatiserat med sossarna. Röstat på dem alla val jag kunnat.

Men nu vacklar jag. Jag håller med partiets ideologi, men själva partipersonerna verkar vara en klass för sig. Det verkar föras en väldigt smutsig maktkamp inom partiet om vem som ska bestämma, och samtidigt har vi en stadsminister som aldrig syns eller hörs.

Sen tycker jag Löfven skötte oroligheterna efter valet på ett väldigt oprofessionellt och dåligt sätt. Hela sossarna framstår som ett parti ungdomar som snackar skit bakom varandras ryggar.

Så nu vet jag inte var jag ska lägga min röst vid nästa val. Tack o lov att det är lång tid tills dess.

• Fagerlund

Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.

• Analysera mera
    Fagerlund skrev 2015-08-17 10:19:14 följande:

Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.

Självfallet är omröstningen riggad.
Svar på tråden Vilket parti sympatiserar Du med?