Vilket parti sympatiserar Du med?
Jag röstar alltid. Men min man meddelade att han skulle flytta till sin älskarinna just på valdagen, så mina minnen därifrån är en smula dimmiga.
Nu blev vi lite OT, men jag anser väl att man oftast klarar av det man måste. Det som inte dödar härdar.
SD har egen majoritet.
SD har egen majoritet.
Jag har i alla år sympatiserat med sossarna. Röstat på dem alla val jag kunnat.
Men nu vacklar jag. Jag håller med partiets ideologi, men själva partipersonerna verkar vara en klass för sig. Det verkar föras en väldigt smutsig maktkamp inom partiet om vem som ska bestämma, och samtidigt har vi en stadsminister som aldrig syns eller hörs.
Sen tycker jag Löfven skötte oroligheterna efter valet på ett väldigt oprofessionellt och dåligt sätt. Hela sossarna framstår som ett parti ungdomar som snackar skit bakom varandras ryggar.
Så nu vet jag inte var jag ska lägga min röst vid nästa val. Tack o lov att det är lång tid tills dess.
Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.
Socialdemokraterna
Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.