Vilket parti sympatiserar Du med?
Inget enstaka parti. Jag sympatiserar med stora delar av S, V och Mp och någon liten del av Kd och möjligen C.
Jodå, jag röstar på det parti jag just då håller med mest. Senast blev det (om jag minns rätt) Mp i riksdagsvalet.
Inget. Röstade på Djurens Parti, bara för att.
Skit-i-alltism
:)
Jag röstar alltid. Men min man meddelade att han skulle flytta till sin älskarinna just på valdagen, så mina minnen därifrån är en smula dimmiga.
Nu blev vi lite OT, men jag anser väl att man oftast klarar av det man måste. Det som inte dödar härdar.
SD har egen majoritet.
Sverigedemokraternas internet-trupper har tydligen infiltrerat den här sidan också. För det kan inte vara en riktig opinion som visas.
Tänk vad roligt det skulle vara om det här blir valresultatet!
Du tror inte på att SD kommer att bli det största partiet? Då väntar en chock för dig vid nästa val.
Vi får hoppas att det bara är här på FL.
Man vet ju aldrig!
Tyvärr är de viktiga frågorna som folket vill ha svar på kidnappade av SD och ingen vågar, ja förutom Ebba Busch Thor ta debatten i rädslan att hängas ut som rasist. Ett ord som antirasisterna använder som skällsord för att tysta sina meningsmotståndare.
Hur vet du att de måste ha 51% för att få inflytande i den politiken?
Hur tror du denna absurda stämning mellan polerna uppstod? Och hur skulle man kunna göra den normalare?
Ja, eftersom att man kallar varandra kommunister och rasister, så lättvindigt, så skulle man enkelt kunna säga att stämningen är absurd. Hur kommer det sig att den har blivit det? Det är ju knappast så att alla är antingen kommunister eller rasister :p .. Så hur får man folk att stilla sina sinnen och bli rationella? Undrar jag
Nu är SD Sveriges största parti.