Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Någon som sätter igång i maj 2016?

mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:39:57 följande:

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

åh va roligt! Grattis till er!

Jag får hålla mig tills på torsdag :/
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 19:18:38 följande:
    Åh vad tråkigt. Har du inga fler test? Jag kommer testa sönder mig till fredag. Älskar stegringar haha
    Har två kvar, tänkte ta ett på torsdag och ett på söndag om det på torsdag inte visar nått! :)
  • mrsbygg

Blir tokig på dessa "hugg/nypningar" i högra sidan av livmodern/äggstockarna..
    Blir tokig allmänt på alla dessa symtom..
    Vill bara ha ett redigt plus!

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 20:57:28 följande:
    förstår det men jag tycker faktiskt att du har ett plus. Men som du planerar. ta ett nytt lite längre in på veckan.
    när karln ser ett plus så är det ett plus ;) jag tror, och känner mig gravid. men han tror inte på det än. Känns inte lika skoj då :/
  • mrsbygg

så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...
    Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!
    Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!
    Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..
    Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!
    BIM-0-2 imorrn!

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-06-01 20:20:20 följande:
    Lycka till. Väntar på en bild i morgon bitti. Kör du digitalt eller?
    ne, blir ett vanligt. om det visar nått lägger jag upp en bild annars deppar jag tills söndag ;)
  • mrsbygg

en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..

• mrsbygg

Tack snälla för alla grattis! Men va dåligt strecket syntes på dataskärmen, syns så mycket mer i verkligheten..

hurtänktedunu skrev 2016-06-02 11:22:45 följande:
    Jo men det är ju två streck. Fast det sa jag ju redan från början. Det bor garanterat någon i din mage. Grattis!! När ska du Ta sista?
    Jag har ett digitalt som jag tänkte vänta med till helgen, men är så sjukt sugen på att prova imorgon bitti redan! :-/
    Så får se hur jag gör, jag är en riktigt testoman, haha..
  • mrsbygg

hade ett vanligt cb i mina gömmor, så detta tog jag nu för några min sen! jag tror på det å gubben med! så blir en fjärde i feb!! :)

• mrsbygg
    lillagumman85 skrev 2016-06-02 18:44:28 följande:
    Så härligt med ett starkt plus! *lycka*

Jag skulle köpa ett test på apoteket innan.. men då kom min mamma oplanerat på besök. Nu får jag väl gå in på Ica å handla istället. Hade ju tänkt testa imorgon. Tänker att jag kanske borde vänta till lördag.. hmm.. svårt!

Börjar känna mig mer och mer säker på graviditet nu iaf.. (Får väl mens bara för att jag skriver så.. haha)
    Tack!!

När har du BIM?
  • mrsbygg
    lillagumman85 skrev 2016-06-02 19:27:56 följande:
    Hade BIM igår... men är en som plussat väldigt sent.
    Vad spännande! :)
  • mrsbygg
    lillagumman85 skrev 2016-06-03 06:14:47 följande:

Tyckte mig ska ett spökstreck efter en stund.. men det ser väl ändå negativt ut?

Tycker ja ser en skugga! :)
  • mrsbygg

Vi är helt säkra nu iaf! Gubben lite besviken dock, han ville ju prova längre haha

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?