Någon som sätter igång i maj 2016?
mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha
mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha
Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.
Så idag bim -4 blev det plus då.
Blir tokig på dessa "hugg/nypningar" i högra sidan av livmodern/äggstockarna..
Blir tokig allmänt på alla dessa symtom..
Vill bara ha ett redigt plus!
så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...
Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!
Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!
Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..
Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!
BIM-0-2 imorrn!
Någon provat detta testet någon gång förresten? Tänkte om man skulle köpa ett å prova, se om det kanske vill ge en ett positivt besked hehe...
www.kronansapotek.se/kronans/sv/Alla-produkter/PREDICTOR-Predictor-Early-1-ST/p/762416
BIM-0-2 idag, vågar jag tro att det bor någon i min mage nu?!
en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..
..
Tack snälla för alla grattis! Men va dåligt strecket syntes på dataskärmen, syns så mycket mer i verkligheten..
hade ett vanligt cb i mina gömmor, så detta tog jag nu för några min sen! jag tror på det å gubben med! så blir en fjärde i feb!! :)
Tyckte mig ska ett spökstreck efter en stund.. men det ser väl ändå negativt ut?
Vi är helt säkra nu iaf! Gubben lite besviken dock, han ville ju prova längre haha