Någon som sätter igång i maj 2016?
Haha det kanske bara är jag som skulle bli lite smått förtvivlad om det blev före. Självklart alltid välkommet men nu när det ändå är så nära starten känns det ändå dumt.
Vi har ju ännu bara 1 så här lär det komma fler. Men som du säger är det nog aldrig praktiskt att skaffa barn haha. Men dom är ju så underbara.
Svärmor tycker vi ska åka till Australien i jul. Jag har helt andra planer men det tänker jag ju inte säga till henne nu ????
Det får hon märka. Funkar det på en gång blir det en perfekt födelsedagspresent till henne.
Har ni fantiserat något om hur ni tänkte berätta sen. Vi gjorde böcker förra gången. Farmors bok, mormors bok osv. Med ultraljudsbilder i. Måste hitta på något lika roligt igen ????
Ja, vi har funderat en del på hur vi ska berätta det för våra familjer. Det kommer att bli första barnbarnet på båda sidor så det känns väldigt spännande. Jag skulle vilja ta med en tårta hem till dem där planerat födelsedatum är skrivet på tårtan. Det skulle nog få dem att fundera lite ;)