Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Någon som sätter igång i maj 2016?

så nervös?! har en vecka ca kvar till BIM, men jag känner mig så jäkla nervös..fattar inte varför haha...ömma tuttar har jag också..
    kommer testa nästa helg om inte mensen dykt upp..har ju bim mellan 2-4/6..
    så kommer troligen testa den 4:e!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-25 18:23:40 följande:
    Jag är inte nervös och jag vill ju bli gravid samtidigt som inte liksom. Men jag har nästan börjat känna mig gravid. Vet inte varför men det är liksom en känsla. Har bim samtidigt som dig så vi får se vad som händer helt enkelt.

Spännande ska det bli i alla fall
    så kul med samma bim! hoppas vi plussar!

eller ja, jag hoppas alla plussar såklart hehe :)
  • mrsbygg

här har jag illamående från helvete på mornarna och jätte ömma tuttar! BIM om ca 4 dagar...hua..
    denna jäkla väntan!

• mrsbygg

vet inte om jag ska göra ett smyg test idag, säkert alldeles för tidigt. och skulle d visa neg sådär jag vänta tills efter BIM! vore ju kul å få ett plus i morsdags present ;)

• mrsbygg

tog ett test nyss, anar en skugga, kan va en synvilla oxå haha
    men kan inte få med den på bild. så nu väntar jag tills BIM!

• mrsbygg
    Monsan skrev 2016-05-29 19:48:25 följande:
    Jag håller tummarna på ett plus så du får göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)
    åh, ja det vore ju fantastiskt!
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 09:19:41 följande:

Okej nu är jag på bim -4 och egentligen på tok för tidigt för att testa men har man massa test hemma så får man.

Testade igår kväll men inget. Testade nu och jag kan ana en skugga. Men tar inte ut något än. Hoppas på det bästa och förbereder mig på det värsta.

Vänta är inte riktigt min starka sida men jag har skolarbete hela veckan så då kanske jag kan låta bli att fundera. Har dock haft känslan att jag är gravid sedan fredag så vi får väl se vad som händer. Hur går det för er andra?

åhh spännande! jag har oxå en känsla av att d är nått för mig!

Illamåendet forsätter, så fort jag slog upp ögonen imorse så börja ja må illa :/ och tuttarna fortsätter ömma, värsta när man ska ta av sig bh:n efter en hel dag! känns som dom ska ramla bort haha!
  • mrsbygg

såhär ser mitt ut..anar en skugga som sagt men väntar någon dag till..är nu på BIM -3-5...

• mrsbygg

mixtrar ja med färgerna på kortet synns det tydligare ???? men vågar inte lita på det än! ????

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 12:27:03 följande:
    Ser ju ut som mitt. Roligt att vi är på lika. När skulle ditt bf bli?
    beror på när ÄL va..men mellan 10-13 feb! men..tänker inte ropa hej än haha..
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?