Någon som sätter igång i maj 2016?
Hej här är en till!
Blev oplanerat gravid men fick mf i oktober sen ett planerat försök som inte blev något. .. (typiskt )
Nu vill jag skjuta upp det då vi redan är 3 i familjen (av 4) som fyller år sent -8 åringen september, 3 åring november och jag i december. Försöka planera till första halvan av året istället
Men behöver myyycket pepp då mannen nyligen gått med på en till, jag har längtat länge
Har ni någon nedräknings app?
välkommen till oss! Roligt med en till.
Ja vi vill också försöka hålla oss till första halvan eller sommaren eftersom vi också har massor i familjen sent på året. Sen vill vi ha en lite äldre första unge innan vi kör så vi påbörjar till våren i maj/juni någonstans där.
Nedräkningsapp har jag faktiskt inte. inte ens funderat på. det kanske man ska ha. Men har planerat in att december ska gå snabbt och januari också och sen kör man igång med folsyra ;). känns lite mer verkligt då. Vet inte om man kanske stressar upp sig om man har en app. fast jag tror nog jag hade det till första ungen faktiskt. Längtar ihjäl mig här. har inte längtat alls förrän nu faktiskt.
Har du behövt jobba länge på mannen?
Har du tänkt förbereda på något sätt?