Aprildimma skrev 2016-04-18 21:32:04 följande:
Det är samma här ;) Riktigt nervöst att planera medvetet för första gången tycker jag! Nu vet man även (någorlunda) vad man ger sig in på vilket man inte visste på samma sätt förra gången :)
hurtänktedunu skrev 2016-04-17 20:05:00 följande:
Roligt. Hur har ni tänkt det? Jag funderar lite på vagn. Frågan om man behöver en syskonvagn om det tar sig fort. Dottern kommer ju vara under 3 år så.
Ska bli så kul att göra i ordning bebisens rum. Nu är det bara förråd men det är vårt sista renoveringsobjekt i huset förutom köket. Efter det så har vi gjort alla rum. Längtar så tills jag kan börja.
Förra gången köpte jag bara en vagn på blocket som jag tyckte var till förmånligt pris. Denna gången vill jag verkligen ge mig in i djungeln och välja en som känns 100 % rätt! Kan alltså inget om vagnar... :P Kommer nog inte behöva syskonvagn, eller jag vet inte riktigt. Dottern kommer som minst vara 3 år och fyra mån, så vet inte hur man kommer känna då faktiskt.
hade min vart så stor hade jag nog inte köpt en syskonvagn faktiskt men det är ju olika från barn till barn så klart. Men det lär ni ju märka när det drar ihop sig.
vi har faktiskt testat en hel del på dotterns 1,5 år.
Började med en brio smile sen har vi testat brio happy, brio go, babyzen yoyo, njoy bubble och nu en emmaljunga super viking ;)