Inlägg från: Topa90 |Visa alla inlägg
  • Topa90

Någon som sätter igång i maj 2016?

Hoppas det är ok om jag också hoppar in. Är inte säker men trot jag haft ägglossning nu i helgen eller ska få inom de närmsta dagarna. Hoppas

Hoppas. Det är vårt första isåfall :)

• Topa90

Behöver hjälp, tips!!

Har använt billigare enklare ägglossningsstickor som visar positivt med

Två streck tidigare. Inget bebis här, men jag tycker de kan vara luriga att läsa av. Någon som testat clearblues istället, vad tyckte ni om de? På de står de ju om det Är positivt eller negativt genom smiley.. Vad tror ni?

• Topa90

Härligt för er som får

Positivt :) skulle

Vilka ställa en fråga till er, känner mig så dum men som ni säkert vet funderar man mycket, fram och tillbaka då längtan efter ett plus är stort.

Vi är på 3 försöket, har inte ritkontoret haft koll på min menscykel tidigare så har kanske varit helt debut tidigare månader. Har även testat ägglossningsstickor men använt de så mycket i början av perioden, de visar neg och sen är de slut så då har de blivit lite chansning och tänkte att nästa månad ska jag vänta osv.. Men blir nog lite stressad av dessa test. Så denna månad har jag skitit i dessa, utgått ifrån det jag vet från min förra cykel, och min kropp.

I början av vecka började jag få det där "kända" trådiga sekretet med lite vitt i, inte helt genomskinligt. Kände även av lite svag molande

Värk sp min sambo och jag passade på. I onsdags var de trådiga kvar

Men genomskinligt, molnande värken var där till och från så vi passade på sent på onsdagkvällen. Sen på torsdags förmiddagen hade jag en ihållande något starkare värk i högra "tjejmagen" igår fredag började de blir lite

Mer vitt sekret och ikväll är de inte alls trådogt och helt vitt...

Vad tror ni, kan jag prickat rätt? Fär det är väl så att då man har genomskinligt är de på g? Kan man alltid "lita" på att läsa av kroppens signaler såhär. Detta blev långt, hoppas någon orkar läsa ;)

• Topa90

Oj, en hel del konstiga stavningar, mobilen ändrar och en annan har väl för bråttom ;)

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?