Inlägg från: Lilla.p |Visa alla inlägg
  • Lilla.p

Någon som sätter igång i maj 2016?

Ååå hoppar in här om det går bra. Grattis till alla som redan plussat. Och vi andra får göka på :)

Har tänkt att börja försöka tillverka nummer tre nu fr.om. Maj och framåt. Hade äl 29 maj och jag o sambon gökade på som vanligt, känner inget ännu men lite välans tidigt. Lyckas vi inte nu får vi väl ha det som tidsfördriv på semestern o i sommar (givetvis hoppas vi på nu, nu, nu)

• Lilla.p

Spännande o höra fortsättningen på alla. Är de någon som känner något veckan efter ÄL. Några symptom?

Jag går runt i väntar på att känna något, men icke. Hoppas bara det är lite för tidigt.... Tänker att när man redan fött två barn så borde man vara världsvan och känna på direkten....:)

• Lilla.p
    columbus skrev 2016-06-02 17:03:32 följande:

Jag är på ÄL +8 idag, känner absolut ingenting :)

Skönt. Då är vi iaf två ;)
  • Lilla.p
    hurtänktedunu skrev 2016-06-03 10:13:19 följande:

Hur går det för alla andra här nu. Vilka väntar på äl och bim?

Bim den 12/6. Spänningen är olidlig ????

Känner inget direkt. Kanske nått som jag inte kan sätta fingret på vad. (Eller önsketänkande)
  • Lilla.p
    lillagumman85 skrev 2016-06-04 11:23:22 följande:

Ännu en dag utan mens här.. jag är dessutom modig nog att klä mig i vitt. Haha

Hoppas att mensen håller sig borta även denna dag.

Man måste leva farligt emellanåt. Du klarar dig garanterat, hihi.

Håller tummarna för er trea nurå. Har ni försökt länge?

Här "råkade" det bli en graviditet med ett avslut av missfall i januari och har därefter börjat fundera att en nummer tre inte vore så dumt :) så nu ligger vi i...
  • Lilla.p
    lillagumman85 skrev 2016-06-05 14:39:00 följande:

Ja herregud! Världen går ju inte under och det är ju rätt härligt att försöka!

Nä men tråkigt när det inte går som man vill. But you go girl, nästa ÄL prickar ni galant.
  • Lilla.p
    Svelin skrev 2016-06-06 16:44:13 följande:

Vet inte riktigt vad som händer! Vid toabesöken idag har det kommit lite rosa på pappret och nu har jag mensvärk. Jag hoppas verkligen inte att det är mensen, men symtomen säger att det är det, men jag är ju bara på äl +6!! Det är ju inte alls bra i så fall! Kommer mensen igång så får jag nog ringa BM. :(

Hur går det. Kom de någon mer blödning eller var de bara det lilla, nidblödning?

Håller alla tummar o tår
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?