Inlägg från: lalalovee |Visa alla inlägg
  • lalalovee

Någon som sätter igång i maj 2016?

Hej hoppar in här jag med :) skrev i en annan tråd men den verkar ha dött ut haha.. 23 år och ska ta ut pstaven i snart för att försöka få till nummer 2! Med första barnet så var vi 4 st som födde inom en 8 veckors period, så nu känner jag mig lite ensam eftersom ingen av de andra tänker skaffa syskon snart.. Hoppas bara på att mensen och ägglossningen kmr tillbaka fort!

• lalalovee

Konstigt, skrev men mitt inlägg kom inte med! Testar igen
    Tack tack, hoppas inte heller den dör ut..
    Våran dotter är 1 år och 7 månader :)
    Anledningen till att vi väntar är för att vi ska flytta hem till Sverige nästa månad. Så vi vill landa i allt där innan vi börjar försöka!

• lalalovee

Ändrade planer, bebisverkstan sätter igång redan nästa vecka ???? *nervös*. Med dottern försökte vi ungefär 1 år, och på ett sätt vill jag inte bli gravid "för fort" då jag inte vill ha barn i dec. (min dotters 2 kusiner och min mamma fyller då + jul) men vem är kräsen egentligen hehe

• lalalovee
    hurtänktedunu skrev 2016-02-19 10:09:56 följande:

Får jag fråga vart i det långa landet ni bor? Vi bor mitt i haha. I höjd med Stockholm några mil under Västerås.

Bor inte i Sverige just nu men flyttar hem till Sthlm i vår/ sommar efter 7 år som "utlandssvensk"????????
  • lalalovee

Hejhej..

Nu har vi försökt i lite mer än 1 månad så nu är det gravtest perioden haha.. Man har ju glömt bort hur nervpirrande det är! Vet ju inte när mensen kommer så barnmorskan sa faktiskt att jag får testa lite då och då :) vi får se om det blev något den här månaden!

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?