IVF start Augusti 2015
Hej! Vi ska också göra IVF nu i Augusti, jag väntar bara på min mens nu sen ska jag börja med sprutorna "korta"! Allt känns så nervöst men ändå spännande! Jag gör min IVF i Linköping, var gör ni den?
Hej! Vi ska också göra IVF nu i Augusti, jag väntar bara på min mens nu sen ska jag börja med sprutorna "korta"! Allt känns så nervöst men ändå spännande! Jag gör min IVF i Linköping, var gör ni den?
Även vi är på gång med syskonförsök. Börjar korta protokollet på onsdag. Man känner sig rostig minst sagt. Känns nästan nervöst att ta sprutorna själv.
Vi går på Akademiska i uppsala. Även där vi lyckades få till sonen på tredje insättningen (FET)
Hur går det för er?
Här har vi kommit fram till äggplock. Igår plockades 11 ägg ut. Återinföring nu på Torsdag om det blir något befruktat.
Hur går det för er?
Här har vi kommit fram till äggplock. Igår plockades 11 ägg ut. Återinföring nu på Torsdag om det blir något befruktat.
Jodå äggplocket gick bra! Man blir ju hyffsat smärtlindrad så man står ju ut med obehaget. Tyckte det gick snabbt. Sprutade 11 dagar (inkl ägglossningssprutan) - är ju inte min första IVF så läkarna har lättare att sätta rätt dos på mig.
Hoppas du svarat bättre nu efter dosjusteringarna! Verkar du ha många äggblåsor på gång?
[quote=75731082][quote-nick]toksnippan skrev 2015-09-08 14:03:46 följande:[/quote-nick]
Jodå äggplocket gick bra! Man blir ju hyffsat smärtlindrad så man står ju ut med obehaget. Tyckte det gick snabbt. Sprutade 11 dagar (inkl ägglossningssprutan) - är ju inte min första IVF så läkarna har lättare att sätta rätt dos på mig.
Hoppas du svarat bättre nu efter dosjusteringarna! Verkar du ha många äggblåsor på gång?
[/quote
Ca 10-15 äggblåsor ungefär som det verkade i måndags! Har så dålig koll på vad som är bra!
Sofieh83 men det låter ju som bra antal! Nu ska de bara växa på sig lite. Hoppas ÄP blir snart!
3e färskförsöket nu. Har gjort 4 FET.
Heja dig! Hoppas det blir av på Måndag! Så segt med så lång spruttid. Jag håller tummarna för er!
Här ruvas det numera, återinföring igår som gick bra. Vi fick en 8 cellig tillbaka och hela 10 embryon till frysen. Jätteglad och väldigt paff över den fina utdelningen denna gången.
Välkommen Sookie85! Här kör vi syskonförsök, bara misslyckade försök hittills förutom MA:et då som blev. Skönt o ha några i frysen!
Vart går ni alla?
Jag går i Linköping! Har en son innan på 10 år från ett tidigare förhållande!
Hej! Vi fick tillbaka en blastocyst igår genom FET. Vi har gjort två färskförsök och ett FET tidigare men inte lyckats få ett plus än. Hur går det för er?