Inlägg från: Bustrollen |Visa alla inlägg
  • Bustrollen

följas åt för vår/sommarbebbe -16

jonken skrev 2015-09-02 19:45:18 följande:

Jag hade äl 23e, har haft ganska stark "mensvärk" i ryggen sedan i lördags kväll.. Det känns som att det har hänt något med kroppen, men är rädd att jag ska bli besviken så jag vågar inte hoppas än. Tänkte testa imorgon ;)

Men det jag ville komma fram till, samma som dig.. Om det inte är plus imorgon blir jag lite galen på kroppen som gör så här! För isf känns det ju lite onödigt att jag går och har ont en hel vecka extra!

Något händer ju, men trist att ha så ont :(

Jag ska testa efter helgen om jag inte testat innan haha
  • Bustrollen

Idag är jag vaken mycket, jobbar till 7 på morgonen ifsg så mycket spring och kaffedrickande ;)

Mensen kom igång tillslut så nu tas det nya tag istället :)

• Bustrollen

Grattis till era pluss :)

Här händer nada, noll och ingenting :(

Mens 6-10/9 och sen kom en blädning igen 21-24/9 igen. Misstänker att min sköldkörtelproblematik rubbar ordningen lite :/ har ingen koll på kroppen känns det som...den känns helt förvirrad.

• Bustrollen
    MakeitHappen skrev 2015-09-30 10:28:29 följande:

Hej

va konstigt med blödningar i två omgångar. men har du kolla tupp det´?

äter du tabletter för sköldkörteln?

Jag fick Levaxin för mina värden var för höga på min sköldkörtel..

Nej jag kollade inte upp det. Tänkte att det säkert är iom att jag slutade med minipiller. Kroppen behöver väl vänja sig.

Ja jag äter levaxin. Har ätit det i kanske 3 år nu. Men tänker att det nog är kombin med minipiller och sen levaxin.

Nu har jag dessutom slutat med mina tabletter för min värk , de ska helst inte ätas som gravid sen, de är rena rävgiftet (cymbalta). Så snurr delux i min kropp nu >
  • Bustrollen
    Cadencee skrev 2015-10-01 19:11:26 följande:

Här kom mensen idag också :/ äl nästa gång för mig är 13/10 och bim 27/10. Detta var dock vårt första försök då min hormonspiral plockades ut 3/9 så inte jätteförvånad.

Min äl har jag ingen koll på alls nu. Har haft blödningar så tätt nu med så har ingen koll på kroppen. Brösten ömmar idag och gjorde igår med, så får väl se ?
  • Bustrollen
    Anonym (Mamma till 2 vill ha fler) skrev 2015-10-12 20:50:11 följande:

Enligt appen äl den 16:e! Men har myst på sedan mensens slut! Känner massor av olika tecken men är väl rejält skenis!

Har ni några känningar, hur mår ni?

Blödning idag igen, de slutade ju förra måndagen senast... Suck :(
  • Bustrollen
    No Name skrev 2015-10-13 07:43:51 följande:

<3 tråkigt

Ja, pms 24/7 känns det som. Jag blir knäpp på mig själv.
  • Bustrollen
    Anonym (Mamma till 2 vill ha fler) skrev 2015-10-13 20:18:48 följande:

"Bustrollen" - lider med er! Så tråkigt! <3

Hoppas att er tid är inom det närmsta!

Tack <3
  • Bustrollen
    No Name skrev 2015-10-14 08:51:43 följande:

Ja det kan jag tro <3

Hade själv enorma PMS smärtor i lördags och söndags men sen helt nada inte en enda känning fattar inte ett skit BIM senast måndag 19/10 så det visar sig snart iaf

Kroppen är bra knepig ibland.

Min mens borde vara över idag eller i morgon om den sköter sig och sen nya tag igen :)
  • Bustrollen

Hej alla. Hur går det för er?

Jag passerar dag 7 utan mens här haga. Så jag har passerat förra omgången som hade 6 dagar mellan i alla fall ????

• Bustrollen
    Cadencee skrev 2015-10-27 08:21:27 följande:

+ med digitalt idag på BIM! Är så lycklig just nu!! Önskar er andra i tråden lycka till!

Grattis
  • Bustrollen
    Cadencee skrev 2015-10-27 08:21:27 följande:

+ med digitalt idag på BIM! Är så lycklig just nu!! Önskar er andra i tråden lycka till!

Grattis
    No Name skrev 2015-10-24 22:05:15 följande:

Dag 7??? Men har du inte testat?? Bli ju nyfiken juh ;)

Dagar mellan blödningarna alltså :)

Blev en mens igen, men blev 14 dagar mellan i alla fall denna vända >
  • Bustrollen

Hello. Fortfarande inget plus här,fast det går framåt ändå. Första månaden nu med över 2 veckor mellan blödningarna. Har bara tagit 6 månader :( Det har gått hela 20 dagar nu :)

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16