följas åt för vår/sommarbebbe -16
Hej
operation syskon är på gång hos oss nu :) Slutade med mina cerazette för cirkus 2 veckor sedan nu.
Har en son på 5 och en dotter på 4 innan.
Hej
operation syskon är på gång hos oss nu :) Slutade med mina cerazette för cirkus 2 veckor sedan nu.
Har en son på 5 och en dotter på 4 innan.
Kul!
Har mensen kommit igång? När jag slutade med dem tog det 12 dar tror jag sen var allt som innan piller :)
Fick tidigare idag en skarp ilande smärta i magen på höger sida. Gick över efter någon minut. Minns att när jag blev gravid med dottern vaknade jag 2 nätter av att jag fick så, innan jag visste att jag var gravid.
Läste att ägget fäster efter 5-6 dagar och har jag känt på mig rätt så hade jag ju ÄL söndag/måndag,alltså 5-6 dagar sen... Så håller tummarna lite extra hårt nu :)
Haha otålig som jag!
Ja det kan ju ta tid och det kan gå fort.. tråkigt med just den väntan.
Jag plussade idag. Är dock nojjig så jag skulle vilja ta fler test. Dock är jag på solsemester och Apoteket hade tydligen stängt idag. Imorgon får jag springa och köpa!
Hej! Kan jag hoppa in här? Jag och sambon har bestämt oss för att försöka få en liten bebis till nästa år. Vi har velat lite fram och tillbaka men nu är det bestämt! Har en son sen innan som blir 2 år nu i oktober. Vi vill ha barn tätt men inte för tätt så nu känns det som det är dags att börja försöka.
Har mens just nu som ska vara över om nån dag, sen är det bara att köra på.
Åh jag känner mig nervös, glad, spänd, förväntansfull och livrädd samtidigt! Hur vet man att det är rätt tillfälle? Är rädd att min son ska känna sig bortglömd samtidigt som jag har svårt att förstå hur jag ska kunna älska en till bebis lika mycket som jag älskar min son?! Även fast jag på nåt sätt förstår att jag kommer älska dem lika mycket. Men mest är jag såklart glad och förväntansfull över det här beslutet!
Mycket känslor! Ni som har fler barn, känner ni igen er på nåt sätt? :)
Önskar alla lycka till!
Hoppar gärna in här! Vi är i försöken till en trea, har dock väldigt oregelbundna och ibland väldigt långa cyklar. Denna gång kom äl på dag 40 men på lördag har jag bim så hoppas att det tagit sig!
försök på barn tre här med ?
Hoppar gärna in här! Vi är i försöken till en trea, har dock väldigt oregelbundna och ibland väldigt långa cyklar. Denna gång kom äl på dag 40 men på lördag har jag bim så hoppas att det tagit sig!
Hej tjejer!
Hur går det för er?
Inatt kände jag den där skarpa ilande smärtan igen, och sen dess svag molvärk. Tänkt att jag ska testa på lördag, är då äl+13 :) men det är svårt att låta bli att testa, hade gärna gjort det redan nu ;) fast jag vet att det inte skulle visa något ändå!
Kunde inte hålla mig!
Det måste väl vara ett solklart plus?!