• Jim84

Älskar att svälja! Någon annan?

Pixie99 skrev 2023-08-03 10:50:38 följande:
    Jag håller med dig. Jag skulle inte ta en slurk sperma till morgonkaffet, men det är en helt annan sak att ta satsen i munnen när man är djupt inne i en sexuell extas. Jag gör det främst eftersom han tycker att det känns skönt och kanske lite porrigt att jag betjänar honom så att han får komma i min mun. Men samtidigt blir det också erotiskt för mig, särskilt om jag håller ögonkontakt hela vägen. Hans upphetsning då speglar av sig på mig, och just i den stunden är smaken, i alla fall för mig, helt irrelevant.

Jag tror faktiskt inte att män bryr sig särskilt mycket om ifall tjejen därefter sväljer eller inte, de har liksom redan fått sitt. Jag för min del sväljer eftersom det är enklast: det mesta har ju ändå redan gått ner i halsen och det vore rätt antändande att plötsligt hoppa upp och springa till badrummet för skölja munnen. Efteråt kanske jag dricker ett glas vatten, men det är mer för att slippa den kladdiga känslan i halsen.
    För det första - och det här är kanske en självklarhet för alla - så blir orgasmen mycket intensivare av att komma i munnen. Mun, läppar och tunga som skapar vacuum och tryck under och efter orgasm kan vara så intensivt att det angränsar till smärta.

När det gäller frågan om att svälja eller spotta så är det faktiskt inte helt oviktigt, om du frågar mig. Jag var t ex några år med en tjej som tyckte om att suga men som hade lite svårt för sperman och som allt som oftast valde att spotta i ett glas liknande om det fanns till hands. Det skapar en viss distans efter orgasmögonblicket och en känsla av att man är eller har gjort någonting lite äckligt. Min nuvarande har inga problem med smaken eller konsistensen utan brukar svälja och fortsätta efteråt, ibland så jag blir hård igen.

För mig handlar det alltså inte om någon porrighet eller dominans (även om jag tror en del kvinnor jag varit med uppskattar det av dessa skäl). Mest om att det är skönare och mer intimt helt enkelt.
  • Jim84
    Pixie99 skrev 2023-08-04 09:44:17 följande:
    Jag har faktiskt aldrig tänkt på det där som du beskriver som distansiering - om han uppfattar att han har gjort något som jag tycker är "äckligt", så förstår jag naturligtvis att det för med sig en känsla av skam som då tar bort lite av helhetsupplevelsen. Det ska jag definitivt ta med mig.

Jag får kanske ta upp en annan sak till här, vilket är att jag verkligen uppskattar att han alltid frågar om det är okej att han kommer i min mun innan han faktiskt gör det. Jag gillar för det mesta om han håller händerna om mitt bakhuvud och styr mina rörelser, och det är då viktigt att jag ändå känner att jag själv gör ett aktivt val att låta komma inuti mig.
    Med det sagt så måste man ju inte svälja satsen för att skapa en förhöjd känsla av intimitet. Men för mig är det en bidragande komponent. Och jag uppskattar generellt efterspel efter en avsugning, vilket också kan bestå av kyssar, beröring och ord. Hon som helst spottade försvann ofta in i badrummet direkt för att spotta, skölja munnen och kanske ta en dusch, vilket skapade en lite tråkig distans.

Jag frågar aldrig om lov att komma i min partners mun, men vi har varit tillsammans länge och jag vet var hennes gränser går. Har sällan frågat andra heller (tycker en sådan fråga lätt tar udden av hettan, de flesta kvinnor jag varit med har också uppskattat ett självklart och direkt handlande från min sida i sängen, vilket inte inbegriper frågor), snarare har jag undvikit det om det inte är läge eller att jag kommunicerat att ?jag kommer?, antingen rent konkret genom att säga det eller genom att tydligt indikera det. De flesta har ju varit med förr, vet vad som är på gång och kan bedöma själva. Men jag brukar heller inte trycka ner huvudet såsom du beskriver.
  • Jim84
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-08-05 09:53:56 följande:
    Att bli sprutad i mun eller hals helt utan förvarning kan vara ganska jobbigt.
    Bara en liten hint om att det är på gång brukar räcka för att man ska få chansen att välja om man ska få det i sig eller inte.
    Det kan jag förstå. Bra sex handlar om kommunikation. Med det sagt så behöver frågor som ?är det okej om jag kommer i din mun?? inte nödvändigtvis innebära bra kommunikation, utan hellre då att ?frågan? ställs i form av en hint (som du skriver).
  • Jim84
    CleoX skrev 2023-08-05 18:09:18 följande:

En av killarna har en väldigt lång kuk och han är ofta nere i min hals när han kommer och vid några tillfällen har jag fått sprutet skjutit rakt ner i magen. Det kräver lite övning och färdighet att klara utan att kväljas.

Att komma i halsen är faktiskt otroligt skönt. Jag trodde inte att det var en grej förrän jag som drygt 30-åring fick mitt första riktiga deep throat. Men fattar att det kan vara svårt att ge och ta emot satsen så.
  • Jim84
    Pixie99 skrev 2023-08-06 10:46:26 följande:
    Det där är något jag faktiskt aldrig har förstått. En matstrupe är omkring 2 cm i diameter och är inte alls särskilt flexibel som slidan är. En mans erigerade penis är normalt betydligt bredare än så, i alla fall grövre än min handled, så kanske 5 cm i diameter? Har mannen inte fullt stånd om han kan få ner den i kvinnans hals till roten, eller vad? Jag vet att det finns svärdsslukare som kan få ner objekt långt ner i matstrupen, men det är ju dels inte helt ofarligt och dels är der fråga om smala objekt, inte zucchinis eller slanggurkor.

Om jag försöker, så kommer jag till en punkt då det tar stopp. Inte så att jag gaggar eller så, utan det går bara inte mer, oavsett hur avslappnad jag är. Och då har han ju fortfarande en bra bit kvar. Skulle jag försöka pressa mer, så börjar det göra fysiskt ont i halsen.

Det är inte så att han klagar, jag är bara genuint nyfiken på hur det fungerar för andra.
    Jag tror matstrupen sitter längre ner och att dt innebär penetrering av övre delen av svalget (någon med bättre anatomiska kunskaper får gärna rätta mig om jag har fel). Tillfället jag tänkte på var enda gången någon tagit i princip hela kuken i munnen och jag har större än genomsnittet på både bredden och längden. När jag kom så tryckte hon ner hela nästintill till roten och jag kände mig väldigt tight omsluten, samtidigt som jag kunde känna hur jag liksom kom rakt ner i hennes hals, snarare än i munnen. Det var mycket intensivt!
  • Jim84
    PunkPyret skrev 2023-08-09 15:16:59 följande:

Är det bara jag som gillar att släppa ut sperman i ett glas och sedan dricka lite i taget? Inte för smakens skull utan för att det känns så härligt sexigt att visa honom att det är jag som har gjort dig så kåt att jag har sugit näringen ur dig och jag vill ha i mig alltihopa och njuter av att smutta på det när du ser på. 
    Det gör jag verkligen för min egen skull. 

Det var avancerat! Vilken typ av glas?
  • Jim84
    PunkPyret skrev 2023-08-09 22:48:09 följande:
    Det som finns inom räckhåll - om det finns något. Men det är klart, om man får välja är väl ett champagneglas coolast
    Det var värst, hade nog tippat på ett shotglas sett till mängden :)
  • Jim84
    PunkPyret skrev 2023-08-09 23:06:54 följande:
    Kan du pricka det då? Flört
    Haha, det hade varit en utmaning i sig. Ett klassiskt konformat drinkglas är kanske att föredra? Med sugrör och en skivad citron för att bryta den basiska smaken.
  • Jim84

Älska att suga - visst, den har man hört. Men älska själva sväljandet, sväljandet av sperma? Nja, den köper jag inte.

• Jim84
    Pixie99 skrev 2023-08-30 08:59:44 följande:
    Nej, det är riktigt, eftersom jag inte har klitorisen i halsen är det är inte någon direkt fysisk njutning att svälja en sats. Men det brukar kännas som den naturliga avslutningen att svälja och sedan le lite sött. Större delen av satsen brukar ju hamna rätt långt ner i halsen av själva kraften i sprutet, så det vore inte mycket att spotta ut ändå.
    Naturligt avslut, visst. Att det är härligt att se sin partner njuta är ju en sak som kan inbegripa att svälja sperma.
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-08-30 08:42:43 följande:
    Att få suga utan att få svälja tar bort 75% av nöjet.
    Jag kan tänka mig att svälja utan att få suga, men inte tvärt om. 
    Här blir det mer manlig runkfantasi av det. Undantag finns säkert, men generellt har jag svårt att tro att särskilt många älskar att svälja på sättet du beskriver.
  • Jim84
    Anonym (Sugen) skrev 2023-08-31 07:28:48 följande:

Min fru sväljer alltid när jag kommer i hennes mun och även om hon bara runkar så går hon ner och sväljer.
    Hon kan även ibland när vi knullar säga att hon vill ha det i munnen så jag antar att hon tycker om att svälja.

Hon tycker förmodligen om att svälja för att det är praktiskt och/eller för att vara dig till lags. Inte nödvändigtvis för att hon älskar att konsumera själva sperman. Det är vad jag tror, generellt.
    Den glada mannen skrev 2023-08-31 10:44:49 följande:

Många tjejer älskar det! Det är iallafall min empiriska erfarenhet. 

Tror som sagt det handlar mer om fullbordande, att vara till lags, att bekräfta mannen och göra honom kåt. Snarare än smaken av sperman och konsumerandet i sig.

Min flickvän har aldrig några problem med att svälja satsen, förutom om hon t ex är bakfull eller förkyld. Men jag tror inte hon skulle uppskatta om jag serverade henne ett shotglas.
  • Jim84
    Pixie99 skrev 2023-09-02 09:08:12 följande:
    Jag tror att du har helt rätt. 

För det första, så är det betydligt mer klibbigt om man ska börja spotta, det tenderar att bli mycket mer klet och kladd då. Att svälja är helt enkelt den enklaste vägen. 

För det andra, så vill i alla fall inte jag att min partner ska uppfatta att jag tycker att hans sperma är "äcklig". Därifrån skulle steget inte vara stort att han ska börja uppfatta sig själv som lite äcklig, och det vill jag absolut inte att han ska göra.

Jag är inte alls intresserad av gokkun, men jag har inget emot att svälja direkt där och då. Hade jag däremot tyckt att det var motbjudande, så hade jag klargjort det direkt på en gång istället för att tvinga mig till det. Det finns inget mera avtändande än när det finns en inkongruens mellan vad man gör och vad man visar med sitt kroppsspråk.
    Hängivelsen ökar faktiskt om jag får en avsugning av någon jag vet inte har några problem med att svälja. Min erfarenhet av de som tar emot utan att svälja är att de ofta stannar upp och liksom blir lite paralyserade, som att de bara väntar på att få spotta ur. Om hen istället fortsätter kan jag lättare hänge mig åt njutningsögonblicket samtidigt som fortsatt stimulans genom sug och slick kan ta orgasmen till nästa nivå.
  • Jim84
    Anonym (Mick) skrev 2023-09-14 00:55:04 följande:
    Jobbig tid att suga kuk.
    Det var bättre förr?
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?