Älskar att svälja! Någon annan?
Jag tror faktiskt inte att män bryr sig särskilt mycket om ifall tjejen därefter sväljer eller inte, de har liksom redan fått sitt. Jag för min del sväljer eftersom det är enklast: det mesta har ju ändå redan gått ner i halsen och det vore rätt antändande att plötsligt hoppa upp och springa till badrummet för skölja munnen. Efteråt kanske jag dricker ett glas vatten, men det är mer för att slippa den kladdiga känslan i halsen.
När det gäller frågan om att svälja eller spotta så är det faktiskt inte helt oviktigt, om du frågar mig. Jag var t ex några år med en tjej som tyckte om att suga men som hade lite svårt för sperman och som allt som oftast valde att spotta i ett glas liknande om det fanns till hands. Det skapar en viss distans efter orgasmögonblicket och en känsla av att man är eller har gjort någonting lite äckligt. Min nuvarande har inga problem med smaken eller konsistensen utan brukar svälja och fortsätta efteråt, ibland så jag blir hård igen.
För mig handlar det alltså inte om någon porrighet eller dominans (även om jag tror en del kvinnor jag varit med uppskattar det av dessa skäl). Mest om att det är skönare och mer intimt helt enkelt.