Inlägg från: Anonym (Jocke) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jocke)

Älskar att svälja! Någon annan?

BlåFisk skrev 2023-07-02 13:44:13 följande:
    Jag som känt mig hetero i stort sett men haft lite killsex sista åren har så klart känt en dragning till sperma, det är ju riktigt hett. Men mitt i situationen så har jag backat och inte känt mig bekväm med det. Men så en gång när allt kändes bra och jag gjorde det skönt lugnt och fint så kändes det bara helt rätt. Efter det så verkligen älskar jag den känslan när det kommer!
    Stort grattis till dig - du drömde, vågade och tog steget - och det blev riktigt bra! 
  • Anonym (Jocke)
    BlåFisk skrev 2023-07-02 16:03:01 följande:
    Tror att det är många som väldigt gärna vill men fegar ur - jag själv t ex - och aldrig tar steget.

Som du säger, det är ganska mycket som ska stämma för att det ska kännas bra och rätt.

Hatten av - hoppas du kan utveckla detta vidare!
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 17:37:06 följande:
    Grattis!
    Låter som min historia. Jag hade riktigt svårt för att ta steget, men när jag väl provade så fick jag svårt att låta bli.
    Ett spermabegär tändes inom mig och idag har jag inga problem med att träffa en kille bara för att få suga och svälja.
    + 1 
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 18:33:00 följande:
    Fler borde våga!
    Många killar är nyfikna på att suga men vågar inte ta steget.
    Andra killar är nyfikna på att låta en kille suga, men vågar inte ta steget.

Våga testa säger jag!!!
    Vad har ni att förlora?
    Helt enig med dig - väldigt dumt att dö nyfiken och missa det goda livet erbjuder. : )
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 19:00:18 följande:
    Har du provat?
    När jag har ju inte det som jag skrev tidigare.

Och det irriterar mig när jag egentligen vill...
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 19:40:24 följande:
    Vad hindrar dig?
    I strikt mening ingenting - jag vill ju.

I praktiken är jag avvaktande, eller på ren svenska för feg.
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 19:55:25 följande:
    Vad gör du för att närma dig målet?
    I princip ingenting i nuläget.

Tips?
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Älskar att svälja) skrev 2023-07-02 20:01:02 följande:
    Jag triggade mig själv med en viss sorts porr.
    Sen såg jag till att röra mig på dejtingsajter där det fanns potentiella kukar att få smaka.
    Sen konstaterade jag att jag blev mer mottaglig för sugfantasier om jag höll mig från att spruta. 
    Så jag hade orgasmförbud ett tag, fick kontakt med en kille som verkade vettig och resten skötte sig själv.
    OK - tack 
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Usch) skrev 2023-08-03 10:28:13 följande:

Jag gör det inte. Jag tycker att det känns äckligt.

Det är inte så mycket smaken jag har problem med - även om den varierar kraftigt- utan snarare konsistensen. Det känns slemmigt och äckligt i halsen.

Men framför allt tycker jag att det känns lite kannibaliskt att äta spermier Jag skulle inte tycka att det kändes fräscht att mannen svalde mina ägg heller. 

Ja usch och fy 
  • Anonym (Jocke)
    Pixie99 skrev 2023-08-03 10:50:38 följande:
    Jag håller med dig. Jag skulle inte ta en slurk sperma till morgonkaffet, men det är en helt annan sak att ta satsen i munnen när man är djupt inne i en sexuell extas. Jag gör det främst eftersom han tycker att det känns skönt och kanske lite porrigt att jag betjänar honom så att han får komma i min mun. Men samtidigt blir det också erotiskt för mig, särskilt om jag håller ögonkontakt hela vägen. Hans upphetsning då speglar av sig på mig, och just i den stunden är smaken, i alla fall för mig, helt irrelevant.

Jag tror faktiskt inte att män bryr sig särskilt mycket om ifall tjejen därefter sväljer eller inte, de har liksom redan fått sitt. Jag för min del sväljer eftersom det är enklast: det mesta har ju ändå redan gått ner i halsen och det vore rätt antändande att plötsligt hoppa upp och springa till badrummet för skölja munnen. Efteråt kanske jag dricker ett glas vatten, men det är mer för att slippa den kladdiga känslan i halsen.
    Mycket bra formulerat Pixie, det är väldigt  skönt att göra saker för varandra där och då i stunden Solig
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Spermafrälst) skrev 2023-08-03 21:18:46 följande:
    Fint skrivet!
    När de väl har sprutat brukar de knappt vara kontaktbara så de konstaterar nog först efter en stund att man har svalt.
    I - så att säga- stridens hetta tycker jag att det är både gott och en turnon att svälja.
    Är akten över och han har sprutat mig i ansiktet eller på kroppen i övrigt så blir det både kletigt och lite äckligt.
    Därför tycker jag att det är hetast och mest praktiskt att få det direkt i munnen och sedan svälja.
    Allt sprutande utanför kroppen är bara besvärligt.
    + 1 Tungan ute

Helt rätt inställning, skönt att höra. Om man ger njutning kommer man också att få njutning!
  • Anonym (Jocke)
    PunkPyret skrev 2023-08-09 15:56:36 följande:
    Kolossalt positiv! Även från andra älskare. 
    De behöver ju inte komma i glaset (även om det händer) jag kan låta det rinna ur munnen. 
    Fast jag hade en kille för en del år sedan (vi ses inte längre) som gillade detta som en dominansgrej ibland, han drog ur när han var på g och sprutade i ett glas som jag sedan fick med ordern ¨sug i dig¨, eller liknande. Champagne för horor kallade han det också. 
    +1 Solig
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 20:38:23 följande:
    Just det var ju riktigt vidrigt.....
    ?????
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 21:16:01 följande:
    Vad är det du inte förstår?
     'vidrigt' ?, Eh ok?
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 21:50:23 följande:
    Ja, just så!
    Varför det menar du?
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 21:57:11 följande:
    Om jag försöker förklara så kommer du i alla fall inte att vilja fatta, eller hur?
    Att dra i sig sperma från glas eller tallrik är ju bara så vidrigt. 
    Skulle aldrig acceptera att min kvinna skulle göra det.. 
    Anonym (Jocke) skrev 2023-08-09 21:28:39 följande:
     'vidrigt' ?, Eh ok?
    Ja, just så!
    Näe, det där kommer du få problem med att förklara trovärdigt.

Hett och läckert.

En hyllning till alla kvinnor som hyllar sperma!
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (?) skrev 2023-08-09 22:29:51 följande:
    Absolut men ,, sats ska konsumeras färsk. Direkt från källan och aldrig från t.ex ett glad eller tallrik.
    Kan möjligen slickas upp från mage/bröst efter tömning.
    Varför så inskränkt och lågt i tak?
  • Anonym (Jocke)
    PunkPyret skrev 2023-08-09 22:48:09 följande:
    Det som finns inom räckhåll - om det finns något. Men det är klart, om man får välja är väl ett champagneglas coolast
    + 1 Tungan ute

Fina glas till ädel dryck!
Svar på tråden Älskar att svälja! Någon annan?