Pixie99 skrev 2023-08-03 10:50:38 följande:
Jag håller med dig. Jag skulle inte ta en slurk sperma till morgonkaffet, men det är en helt annan sak att ta satsen i munnen när man är djupt inne i en sexuell extas. Jag gör det främst eftersom han tycker att det känns skönt och kanske lite porrigt att jag betjänar honom så att han får komma i min mun. Men samtidigt blir det också erotiskt för mig, särskilt om jag håller ögonkontakt hela vägen. Hans upphetsning då speglar av sig på mig, och just i den stunden är smaken, i alla fall för mig, helt irrelevant.
Jag tror faktiskt inte att män bryr sig särskilt mycket om ifall tjejen därefter sväljer eller inte, de har liksom redan fått sitt. Jag för min del sväljer eftersom det är enklast: det mesta har ju ändå redan gått ner i halsen och det vore rätt antändande att plötsligt hoppa upp och springa till badrummet för skölja munnen. Efteråt kanske jag dricker ett glas vatten, men det är mer för att slippa den kladdiga känslan i halsen.
Mycket bra formulerat Pixie, det är väldigt skönt att göra saker för varandra där och då i stunden