Emmy_ skrev 2015-08-04 09:18:58 följande:
Åh tack @trigola för att du förstår mig!! :) (blev medlem på denna sidan inatt så vet inte om man kan tagga folk här, haha)
Jaa, jag VET att det var om mig. När jag stog och diskade kom det en av tanterna (inte hon som sa det) och frågade mig: Vem är det som har sagt att du skulle göra så? Då sa jag bara typ ester eller nåt. Då kom ju den här Ester precis in i rummet och då frågade den ena tanten ester om hon hade sagt till mig att jag skulle göra på det sättet. Varpå ester svarade: "NEEEEJ! FATTAR HON INGENTING ELLER?!!!" (hon såg troligtvis inte mig)
Ja, jag har talat om för arbetsgivaren om diagnosen nu.
Nej, jag har inte upplevt liknande på något annat jobb, förutom att på ett jobb hade vi två handledare och då sa en av dom (två år yngre än mig själv, alltså 16) till mig: "fattar du inte det?". Och kan säga att det var verkligen inte i närheten av "samma nivå" som nu, alltså när han sa det på det jobbet tog jag INTE illa upp, men jag hörde ju själv på sätter Ester sa detta, aa det var skillnad på dom gångerna.
Är det en Röda Korset butik i Stockholm? Brukar väl mest vara samhällets lägsta klass som jobbar där. Tex fd pundare mm. Är det på en mindre ort så kanske det inte är så. Har iaf stor lust att gå in i butiken och vara en skitjobbig kund och sen fråga (Ester) om hon inte fattar vad service är!?