Inlägg från: Issi |Visa alla inlägg
  • Issi

BF april 2016

Skönt att höra att det inte bara är jag som oroar mig! Trots att jag fick se ett hjärta i tisdags så är jag fortfarande nojig. Har ett till ul om 1,5 vecka i v 11. Får det på MVC men är glad att jag bokade ett privat i v 9 också hade inte orkat vänta så länge innan första titten. Jag började, i motsats till en del andra ser jag, må illa i sådär v 7-8 och mår nog som sämst nu (v 9). Hoppas det vänder snart för nu jobbar jag till och med hemma för att jag inte orkar sitta på jobbet och hålla skenet uppe. SLipper kräkas dock, även om det kanske är lite på vilja.

Håller tummarna för oss alla!

• Issi
    camillis86 skrev 2015-08-27 10:53:45 följande:

Någon av er som provat sea band? och postafen? Erfarenheter?
    Fy fasiken va illa jag mår, hann precis tillbaka till jobbet från apoteket innan jag kräktes... Tji fick jag för att ha mått så bra hittills å inte känt nåt illamående... Blä.... Så nedrans jobbigt då jag jobbar som sjuksköterska och har hand om patienter... :( Vet inte hur det här ska gå riktigt, suck!

Har inte provat det men hört andra som testat. Jag tog postafen en dag pga att ja gskulle åka tåg, mådde inte illa alls den dagen så det funkar nog. vet inte hur länge man bör ta det dock? Usch vad jobbigt för dig, kanske kan du be om en veckas sjuksrkivning eller så?
  • Issi

Förstår att ni är många som är oroliga för missfall, det är jag också! Men som flera har påpekat så är det endam an kan göra (irriterande nog) att vänta... Om man inte får väldigt ont eller blöder väldigt mycket såklart då ska man ju åka in. Har hört om många som haft blödningar utan att det varit missfall dock, jag räknar kallt med att det är så för er ;)