BF april 2016
Vill gärna vara med här :) har två barn sen innan och väntar alltså nu nr 3. Läskigt, men otroligt spännande. Min yngsta föddes april 2014 så nu hoppas vi att bebis inte kommer på hans födelsedag.
Vill gärna vara med här :) har två barn sen innan och väntar alltså nu nr 3. Läskigt, men otroligt spännande. Min yngsta föddes april 2014 så nu hoppas vi att bebis inte kommer på hans födelsedag.
Du har inte tänkt på gallsten? När jag väntade mitt andra barn fick jag gallsten, från v 19 till ungefär 1 månad efter förlossningen. Visste inte va de var först och smärtan ökade för varje gång, tillslut hade jag ont i 4-5 h i sträck..
Hej! Vilken rolig tråd!
Plussade igår, helt oplanerat. Sambon blev extremt överraskad, vet inte om det är till det bättre eller sämre ännu men jag vill inget annat än att behålla. Han velar "/ någon som sitter/har suttit i samma situation ? Hur kom ni ur den så att säga? Om det nu skulle vara så att han säger stenhårt nej vet jag inte vatt jag tar vägen :(
23 år bf 19 april första barnet.
//maaalins
Sophie13, 33 år, 1 barn sen tidigare
Sofffi, 1 barn sen tidigare
Mahlin, 1 barn sen tidigare
Issi, 28 år, 1 barn sen tidigare
GabriellaB, 1 barn sen tidigare
Hondendärtjejen, 1 barn sen tidigare, bf 16/4
Vajb, första barnet, bf 7/4
Wadenholt, första barnet, bf 3/4
BSandy, 1 barn sen tidigare
Sommarmalva, 3 barn sen tidigare, bf 5/4
Ellami, 1 barn sen tidigare
Kiki, 1 barn sen tidigare, bf 1/4
Maalon, 23 år, första barnet, bf 18/4
Tajn, 1 barn sen tidigare, bf 17/4
Idilia, 1 barn sen tidigare, bf 18/4
KaffeTös, första barnet, 16/4
Cocolemon, första barnet
Gabriellap
Lia_78, 37 år, 1 barn sen tidigare, bf 10/4
Kapten bombus
Elyssa81, bf 16/4
Pauliina, 2 barn sen tidigare, bf 11/4
Mslove, första barnet, bf 7/4
Emmmmm, 1 barn sen tidigare
Sockerbullen, första barnet
A85, 1 barn sen tidigare
Minus75, 1 barn sen tidigare, bf 12/4
Aliceiunderlandet
Fruw, 1 barn sen tidigare
Linuslotta, 35 år, 2 barn sen tidigare bf 29/3
Saltvatten, 1 barn sen tidigare
Mandie123, 25 år, första barnet, bf 8/4
Godmorgon på er alla GRAVIDA!
Har ni lika svårt att fatta att ni är gravida som jag har ibland. Just nu vill jag bara skrika ut till alla att vi ska ha barn. Men ska försöka hålla mig några veckor till.
Har någon av er berättat för nära och kära ännu?
Idag ringde min BM och inskrivning är om två veckor, v 8+5. Hittills har jag inte känt något speciellt, vilket gjort mig orolig. Första symptomen va ju att jag fått tillbaka gallstenen igen, så troligtvis kommer jag få leva med gallstensanfall till april..
Annars då. Jodå, dricker blåbärssoppa och äter hallonkräm i små mängder flera gånger om dagen. Mår sååååå illa. Inte så att jag behövt spy, men de sitter i magen liksom.. Hemskt.. Hoppas jag får lergigan utskrivet eller något mot detta..
Tyvärr så kan mitt namn strykas från listan då jag idag fick tidigt missfall
Sist gång vi fick missfall tog det oss 6 månader att bli gravida igen så just nu känner jag mig ganska tröstlös.
Men jag önskar er alla ett stort lycka till med era graviditeter och era små charmtroll som kommer i april - ni har fantastiska månader framför er
Köpte prostafen idag. Hjälper lite mot "illamående-suget" i magen. Men mår liksom bakfull, fy. Nu rensar jag tankarna och bakar semlor :P
Inte för att vara den som är den, men hur kul är de med en kula lik en i vecka 30 när man bara snart är i v 8?? Illamåendet ska vi inte prata om ..