Nils-Eric skrev 2015-10-27 15:21:05 följande:
Kläderna är SÅ fina och verkar vara bra kvalité (kostar också därefter). Tycker dock det finns mer roligt till flickor!
Ja det var längesen. Jag är dock fortfarande orolig. Känner mig än så länge inte gravid! Nu börjar magen komma (bara de senaste dagarna) men har inte känt några rörelser än.
Vet inte än var jag har moderkakan.
När är nu bf för dig?
Jag har RUL nästa fredag. Dock har jag ett privat UL bokat imorgon bara för att... Min 30 årspresent till mig själv Ska bli mysigt att se honom!
Det finns nästan alltid mer saker för tjejer känns det som, men newbies pojkkläder är ju så mysiga. Har köpt parfymfritt tvättmedel så jag ska väl snart tvätta upp allt jag köpt :)
Jag hade ju mage nästan hela tiden men det var ju främst för att jag var svullen (och lite rund sen innan). Snart kommer det nästan explodera för dig tror jag, det kommer sparkar och mage så det inre kommer att vara en tvekan om saken. Det är helt underbart! Dock kommer en ny oro då.. När
Jag inte känt sparkar på några timmar blir jag ängslig.. Men kan buffa på honom nu så till slut sparkar han eller buffar runt själv :)
Trevlig present till dig själv, mysigt att få se honom i morgon :) jag ska göra ett tillväxtultraljud om 1,5 vecka för att se att han växer som han ska.. Längtar tills dess :)
Har bf 17 januari, det har flyttats lite så jag är inte 100% men har för mig att det var då. När har du bf?