Har du gått ned i vikt i övrigt? Kanske bara att magsmältningen funkar bättre nu eller liknande? Skulle fråga bm men eftersom de inte börjar mäta magen förrän om rätt många veckor, säger nog inte magmåttet i v17 så mycket...hoppas hon kan lugna dig.
camillis86 skrev 2015-11-16 09:32:05 följande:
åh vad jag längtar tills jag kan känna rörelser/sparkar... v 17+3 idag...! Men alltså tjejer måste få fråga, tycker det känns som att min mage blivit mkt mindre, kunde t om knäppa min jacka igår som jag inte kunnat knäppa på flera veckor... blir lite nojig, nån som varit med om liknande? gissar att det kanske är tarmarna som inte är så svullna längre, men känns lite märkligt, visst ser jag fortfarande gravid ut men magen känns betydligt mindre än för några dagar sedan....
Ang influensavaccin, Har lite svårt att tro att en tandinfektion skulle bero på vaccinet, man kan absolut känna sig sjuk, få ont i armen mm men aldrig hört talas om problem med tänderna relaterat till vaccinet...tom kollat i bipacksedeln nu på jobbet och det nämns en uppsjö av biverkningar men inget om tänder.... ! Nä jag kommer ta vaccinet, ingen lust att bli supersjuk! Visst, det skyddar inte till 100% men förhoppningsvis blir det iaf mkt lindrigare om man nu åker på det! Jobbar inom vården och träffar en massa sjuka människor så jag vill inte riskera nåt! :)