Första barnet 2016 (Stockholm)
Hej:) hänger gärna med här. Är gravid 5+2 med första barnet (fick dock MA i april). Är 31 år, gift och från Kungsholmen.
Grattis!
När har du bf? Bestämt var du ska gå?
Hej:) hänger gärna med här. Är gravid 5+2 med första barnet (fick dock MA i april). Är 31 år, gift och från Kungsholmen.
Jag hade två eller tre blödningar under veckorna 7-9 varav en som jag upplevde som större. Det var dock ingen fara men man blir ju självklart väldigt orolig.
Själv är jag i vecka 18 nu, vänta tills du kommer förbi spärren som är vecka 12, då springer tiden iväg :)
Tack! Jag ska till privata barnmorskor men först tidigt ultra om 2 veckor . Du då? :)
Hej!
Jag vill också vara med. 31 år och brommabo, 5+4. Inte alls planerat men så kan det gå :)
Det kostar 600. Jag tycker det är värt det! :)
Nu har vi berättat för min familj och mamma blev så glad att hon fällde en tår och sa att ikväll ska de firas med vin :)
Var lite orolig över reaktionen då jag och min sambo endast varit tsm några månader :)
Är i v.13 och mår väldigt bra, knappt några symtom alls, någon som har liknande? Magen börjar även komma nu och det går att se att jag är gravid om man vet om de :)
Hade slagit in en body där jag skrev - hej mormor och morfar kan i ta hand om denhär tills jag kommer i februari :)
Jättebra tips! Funkade kanon, och de förstod direkt :)
Hur går det för er? Har ni fått någon mage än? Vilken vecka är ni i?
Min börjar komma nu, går imorgon in i v.14 såå mysigt!! :)
Min limpa på magen har äntligen börjat bli hård, trött på att bara se tjock ut ;)
Har du hört något om jobbet än?
Hej,
Jag hoppar in här jag med :)
29år ensamstående och har bf 24mars. Bor i Bromma :)