Inlägg från: junibarn19 |Visa alla inlägg
  • junibarn19

Första barnet 2016 (Stockholm)

Nils-Eric skrev 2015-09-14 08:47:21 följande:

Åh ja gör det :)
    Jag vill se!

Har de ingen hemsida? Telefonnummer?

Eller man måste åka dit?

Butiken var väldigt nyöppnad så vet inte om de har någon hemsida :) de har legat i Uppsala förut men flyttat till Barkarby :)

Lilla magen v.18 imorgon :)
  • junibarn19

Har mitt RUL om två veckor, vecka 20. Efter det tänkte vi beställa vagn :)
    Är helt fast för Bugaboo Buffalo :) så det får det bli :) dyr men bra andra handsvärd om man vill sälja vidare :)

• junibarn19
    Nils-Eric skrev 2015-10-06 07:23:44 följande:

Tack! Får hoppas jag är lika nöjd i mars när bebis kommer :)
    Vilken vagn har du siktat in dig på?

Får man se en bild på din mage kanske?

Jag är faktiskt lite fluffig. Det märks att jag varit mer hungrig på sistone. Magen har lite extra vaddering, men tyvärr saknar jag den där kulan! Tur kanske det. Jobbar som officer och min uniform är inte gjort för en mamma-mage :-P

Någon som börjat känna sparkar? Jag går in i vecka 16 idag och jag känner ingenting.
    Känner mig verkligen inte ens gravid (på gott och ont såklart). Önskar att allt kickar igång ordentligt snart!

Jag kände mig inte heller gravid mellan v.12-20, därför var vårt RUL väldigt häftigt! Där inne låg en helt perfekt liten kille :) har känt honom från v.17 (dock inte varje dag) utan ibland bara. Har moderkakan i bakvägg.

Är nu i v.21 och känner mer eller mindre varje dag.
  • junibarn19
    Nils-Eric skrev 2015-10-06 09:14:14 följande:
    Vilken liten och fin mage du har!

Så härligt att du kände redan i vecka 17! Hoppas jag också börjar känna nästa vecka.

När hade du RUL? Jag har i vecka 20!

Så härligt att ni fick se en perfekt liten pojke!
    Jag har RUL i v.20 blev flyttade från 22feb till 19 feb :)
    Nu ska jag till mitt första möta med min riktigt BM :) hade en vikarie under sommaren på inskrivningen :)
  • junibarn19