-
-
-
Verkar inte lyckas lägga upp bild?
-
Ojj du har verkligen inte mage än. Helt tvärtom än min haha :) vecka 14,dvs13+0. Och då räknas även benen antagligen med!Nils-Eric skrev 2015-10-04 21:44:11 följande:10.1 cm! Vilken vecka var du i då? Min lilla plutt var 8.6 cm och jag gjorde KUB i 13+2 :)
Bild tagen idag! V15 (14+5) :) -
Här är min mage igen imorse! Börjar puta lite mer nu :)
-
Tack! Ser inte junibarns bild? Jag tycker det är märkligt med bilden. Ser inte mina egna från mobilen, dock från datorn. Testa dator?Jamas skrev 2015-10-06 09:34:39 följande:
Hmm, har försökt ladda upp fotot flera gånger nu men kastas ut ur tråden varje gång jag ska välja fil? Ngb som känner igen problemet?
Såg nu era två magbilder Junibarn ich Bebisfeber - så fina ni är!!
-
Håller med :)Jamas skrev 2015-10-06 09:43:31 följande:
Skumt! Bra idé, får testa från datorn efter jobbet ikväll. Den här appen spökar öht rätt ofta måste jag säga!
-
Tycker ni förresten min mage såg konstig ut? Jag menar, ni kommenterar ju allas förutom min :( Jag inser att på första bilden med mörk klänning så såg jag större ut än jag är, men bilden från imorse är rätt realistisk.. Jag är inte någon tjockis :)
-
Jättefin! Vilken vecka är du i?Jamas skrev 2015-10-06 13:26:57 följande:
Nytt försök :)
-
Man är väl lite sårbar på nätet :( vägde 63 innan jag blev gravid, dock 66,7 nu så gått upp lite. Men tränar regelbundrt